sliten til tider

litlpia

Glad i forumet
enkelte dager er jeg så sliten....nå når jeg har hatt ferie så har det gått veldig greit,da jeg har fått sovet lenge...men i sist uke når jeg var på jobb la jeg meg i ni tiden flere dager...[:'(]kjpt viss det skal være slik fremover....vil jo ikke legge meg tidlig hver dag...hehe..har en rolig jobb hvor jeg sitter hele dagene....så det er en grei jobb sånn sett[:)]
men ....ellers har jeg en del småkvalme,sure oppstøt,halsbrann og småvondt i ryggen... [:'(] håper jeg ikke blir verre i ryggen..har tidligere slitt en del med ryggen,men siste uka har jeg kjent en del nederst i ryggen...[:'(] håper kke jeg blir verre...hehe...
men.... nok syt fra meg idag[:-]måtte bare få det ut jenter....[;)]

håper dere har en fin påskeferie...[;)]

neste uke skal jeg på UL[:D][:D]GLEDER meg.... håper og få sagt det til nærmeste familie snart....pappa/stemor og svigerforeldrene mine...[:D]er vanskelig og holde det skjult...hehe

Ja takk og lov for ferie sier bare jeg [:)]

Den kom i grevens tid, siste dagene har gått i en konstant kvalme, middagskvil på sofaen og en tur eller to over doskåla per dag... [:'(] æsj...!

Ikke akkurat drømmepåske akkurat...

Jeg bare går og gleder meg masse til 2trimester. Håper det blir like fint som i mitt forrige svangerskap.
D var kvalmen borte,trettheten og ja alt. [:)]

Mest gleder jeg meg for å kunne ha mer energi til jenta mi.

ikke drømme påske her heller, men får bare prøve å gjøre det beste ut av det her i heimen[:)]

Uff ja, jeg syns 1.tri er det lengste altså...
blir godt med ferie ja, og lykke til på UL...
Blir koselig og se spira s[:)][:)]i

ORIGINAL: camilla27

Jeg bare går og gleder meg masse til 2trimester. Håper det blir like fint som i mitt forrige svangerskap.
D var kvalmen borte,trettheten og ja alt. [:)]

Mest gleder jeg meg for å kunne ha mer energi til jenta mi.

ikke drømme påske her heller, men får bare prøve å gjøre det beste ut av det her i heimen[:)]

Signerer, helt likt her! Gleder meg til å ha litt mer energi til å leke med vesla. Og til å ikke måtte gå å rundt å lure på hvor jeg kan løpe å spy/brekke meg (unnskyld for informasjonen [8D]) om jeg går ut.

ja det er så kjett å være kvalm. Vi var på påskemiddag på skjærtorsdag,og mannen min måtte stoppe på vei hjem. [8D]

Noen dager er det helt umulig å holde på noe,mens andre dager går det litt bedre

Å bli dårli ute og ikke minst borte hos folk er så kjett, huff måtte de neste ukene bare fly av gårde!

Back
Topp