litlpia
Glad i forumet
enkelte dager er jeg så sliten....nå når jeg har hatt ferie så har det gått veldig greit,da jeg har fått sovet lenge...men i sist uke når jeg var på jobb la jeg meg i ni tiden flere dager...[:'(]kjpt viss det skal være slik fremover....vil jo ikke legge meg tidlig hver dag...hehe..har en rolig jobb hvor jeg sitter hele dagene....så det er en grei jobb sånn sett[:)]
men ....ellers har jeg en del småkvalme,sure oppstøt,halsbrann og småvondt i ryggen... [:'(] håper jeg ikke blir verre i ryggen..har tidligere slitt en del med ryggen,men siste uka har jeg kjent en del nederst i ryggen...[:'(] håper kke jeg blir verre...hehe...
men.... nok syt fra meg idag[:-]måtte bare få det ut jenter....[;)]
håper dere har en fin påskeferie...[;)]
neste uke skal jeg på UL[:D][:D]GLEDER meg.... håper og få sagt det til nærmeste familie snart....pappa/stemor og svigerforeldrene mine...[:D]er vanskelig og holde det skjult...hehe
men ....ellers har jeg en del småkvalme,sure oppstøt,halsbrann og småvondt i ryggen... [:'(] håper jeg ikke blir verre i ryggen..har tidligere slitt en del med ryggen,men siste uka har jeg kjent en del nederst i ryggen...[:'(] håper kke jeg blir verre...hehe...
men.... nok syt fra meg idag[:-]måtte bare få det ut jenter....[;)]
håper dere har en fin påskeferie...[;)]
neste uke skal jeg på UL[:D][:D]GLEDER meg.... håper og få sagt det til nærmeste familie snart....pappa/stemor og svigerforeldrene mine...[:D]er vanskelig og holde det skjult...hehe