sliten? syk? eller bare gravid...?

2725020070603

Glad i forumet
Nå er jeg i uke 32 og har den siste uka spesielt følt meg småsyk! Som om kroppen brygger på noe, og er hele tiden sliten og slapp... legger meg tidligere, sover dårligere, andpusten og daff i kroppen. Blir sliten av den minste ting. Har tenkt at jeg nok snart blir sjuk, men ingenting skjer. Jobber 100% fortsatt og teller timer for å holde ut på jobb! Men det er kanskje flere som har det slik? Kanskje kroppen absolutt ikke er sjuk, men bare sliten og veldig gravid?? Hvordan er formen deres om dagen ift det overnevnte?
 
Sånn har jeg vært siden november. For meg hjelper det å jobbe kortere dager :) Men kan jo være at du faktisk er syk da :)
 
Har vært kjempe sliten selv, trøtt som en dupp og d startet i uke 30... :confused: Er noe med siste trimester, mer sliten... Mulig få deg litt gradert sykemeld så du får hentet deg inn?
Formen er litt bedre nå i uke34, selv om kroppen er tyngre:p
 
Er i veke 34 og har hatt det sånn i periodar ei stund no! Tenker at det er heilt normalt eg. Tar faktisk på å gå gravid, vertfall for meg :)
 
Akkurat sånn har jeg følt meg en stund nå også :-( Er så sliten og lei av å føle meg så daff og slapp hele tiden... Seks uker igjen i dag da!
 
Jeg er uke 32 nå og har begynt å bli veldig trøtt og orker mye mindre en før!
Nå er jeg 100% sykemeldt og det er godt å kunne slappe av når kroppen sier ifra
 
Føler også på en skikkelig sliten periode...forrige uke ville eg ordne alt og denne uka orker eg ingenting...
 
Er i uke 33 nå og opplever det på samme måte som deg. Vært så fornøyd med at formen har vært fin et par uker nå, men nå kjennes plutselig alt bare tungt og vanskelig. Jobber også 100%, men får komme litt seinere en dag i uka og gå litt tidligere hvis jeg trenger det. Litt vanskelig for jobben må gjøres, men synes det er veldig godt å ha den muligheten når jeg får til å benytte meg av den :) veldig uvant for meg å slite med søvnen nå, tidligere i svangerskapet har jeg vært så sykt trøtt og ikke hatt problemer med å sove i det hele tatt.. Merker det tærer på kroppen å ikke få den søvnen man trenger.
 
Jeg er uke 32 nå og har begynt å bli veldig trøtt og orker mye mindre en før!
Nå er jeg 100% sykemeldt og det er godt å kunne slappe av når kroppen sier ifra

Hva er du sykemeldt for, hvis jeg kan spørre om det? :)
Jeg har tenkt på å be om en gradert sykemelding om formen ikke tar seg opp, og sliter i tillegg med ryggplager. Men føler det er så vanskelig å be om en sykemelding! Er jo bare 4 uker igjen før perm, så føler på at jeg MÅ holde ut litt til... men tar nok mer hensyn til jobb enn meg selv til tider :/ synes bare det er så ubehagelig å be om den sykemeldinga...
 
Er i uke 30 + 5 å kjenner på kroppen at jeg blir sliten av ingenting :eek: Spesielt når jeg må gå i oppoverbakker må jeg ta noen stoppepauser :p Er i jobb enda men det er skikkelig nedskjæring på jobb så jobber ikke hverdag lengere :(
 
Skulle tru det var jeg selv som hadde skrevet dette... :p er så vanskelig... er jo bare fire uker til permisjon, så det er kjipt å måtte sykemelde seg nå.. men så var det dette med å sette seg selv først da!
 
Jeg er sykemeldt og har det likevel sånn [emoji14] Blæh, he he
 
Back
Topp