Sliten og trøtt :(

ar_li

Forelsket i forumet
Jeg har ikke sovet noe særlig om natten på over 2 uker og merker godt det tærer både fysisk og psykisk. Jeg blir fort sint for ingenting og føler meg helt utslitt..... Hannah sover kanskje 2 timer om gangen, enten det er dag eller natt, og jeg får ikke til/klarer ikke å sove om dagen. Det gikk greit når jeg gikk gravid, men nå vil ikke søvnen komme. Matlysten forsvant så fort vi kom hjem fra sykehuset, så det er jo konstant mas fra sambo om jeg har spist, hva jeg har spist... Slutt å mas!!!!!

I natt satt jeg oppe med henne i nesten 3 timer for hun ville ikke sove (noe som ikke er unormalt her, er oppe med henne gjerne 2-3 ganger om natten), prøvde å legge henne ørtenhundre ganger, men da begynte hun bare å skrike. Jeg må ta henne opp også, slik at hun ikke vekker Adriana. Og sambo skal på jobb, så han må også sove.... Tenkte med meg selv i natt at jeg gjerne skulle vært midlertidig blind og døv i en uke og bare soooove..... Tenker så mye rart når jeg sitter alene om natten og er stup trøtt. Tårene sitter løst, og kommer gjerne av seg selv uten grunn.

Sorry syt.....

jeg hadde det sånn de første 2 ukene jeg også. men hadde litt avlastning fra mannen siden han hadde ferie. satt og tenkte at jeg skulle begynne å gi henne skikkelig masse mme før kvelds så hun bare sooovv. hehe ville gi opp hele puppen for var så lei av a det var jeg som måtte opp hver gang og ikke mannen kunne mate henne med flaske. satt og grein litt jeg og.
men nå er det bedre og det vil de jo bli hos dere også etterhvert selv om det virker tungt nå. prøv å hvile litt iallefall selv om søvnen ikke kommer

Skjønner deg kjempegodt! Har vært mye fortvilelse og tårer her også fram til for et par dager siden. Føler han har hatt økedager i 2 uker i strekk, og det vil ingen ende ta. Nå i natt var første natt det ble litt mer regelmessige måltider, og jeg fikk 2 timers søvn 3 ganger (totalt 6 timer!!). Helt utrolig, men det skjedde endelig! [:)] Så det skjer nok for deg også... Håper du i mellomtiden kan forklare hvordan du har det til mannen din, så kanskje han kan hjelpe deg og avlaste litt? Om ikke annet så hvertfall med 2-åringen, bleieskift og middager. Evt kan du pumpe litt på kvelden som han kan gi en gang i løpet av natten på flaske så du kan sove litt lenger i strekk? Har han mulighet for å ta seg noen ekstra fridager for å være hjemme og hjelpe deg til dere er over kneika? Det er nok like rundt hjørnet nå... Cheer up! [:)]

Back
Topp