Sliten og trøtt

kattas

Andre møte med forumet
Hei er gravid med nr 3, 7+2 uker idag. Mannen min jobber på båt og er borte over 5 uker om gangen. Jeg er sykepleier og jobber på sykehjem i turnus. Er så ekstremt trøtt og sliten hele tiden. Spesielt etter at jeg har vært på jobb. Ligger på benken når jeg kommer hjem og føler at jeg ikke klarer å følge opp med di andre to små her på 4 og snart 2 år. Legger meg halv 8 om kvelden når han eldste har lagt seg... Klager mye her men er det andre som har det slik og har tips til hva som kan bedre dette?

Uff, vet hvordan det er med en mann som er mye og lenge borte... Og trettheten er slitsom! Jeg har bare en datter, og jobber mindre enn deg, men kjenner igjen beskrivelsen din. Blir mye tv på vesla for tida. :(
Har du mulighet til å ta noe fri, eller ta ut noe sykemelding? Vet jo ikke hva du vil, men jeg tenker at om du føler at du ikke fungerer, så kanskje du får ta en tur til legen og få deg noen dager hjemme...? Eller om du vil fortelle det på jobb allerede...?
Dårlig med tips å komme med her, men jeg merker selv at jeg blir kvikkere når jeg orker å få i meg sunn mat, og bevege litt på meg. :)

Jeg tenker i de baner som Sillevilla gjør her.... Det bør jo ikke være sånn at man ikke har et kvekk med overskudd til hjemme. Vi er to om vår 3 åring og allikevel så er jeg helt skutt, så hvordan du klarer to stk selv skjønner ikke jeg!! Jeg tar av meg hatten!!

Er også konstant trøtt. Det er lov å bli sykemeldt. Jeg har ingen barn fra før, men har en turnus hvor jeg jobber 14 dager om gangen så er sykemeldt nå. Sover hele tiden, men blir ikke mindre trøtt av det heller. Jeg håper bare det gir seg snart jeg? :) Er 6+6.

Signerer det med sykemelding. Eventuelt gradert hvis du fortsatt vil jobbe litt. Har mye hjelp fra mannen her i hus, men er glad jeg har 80% for noe mer tror jeg ville blitt for mye. Og jeg har bare en :)