Sliten og syk (Sutretråd)

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Jeg har måttet kutte noen faste medisiner når jeg er gravid. Disse hjelper meg bla mot kronisk halsbetennelse. I tillegg har jeg hovne slimhinner. Natt til mandag kjørte mannen meg til legevakta fordi jeg ikke får puste gjennom nese eller munn. Otrivin får jeg fortsatt ikke gå på og saltvannspray hjelper ikke. Etter mye frem og tilbake ble legen og føden enig om at jeg skal prøve meg på en midlere dose av medisinen jeg har sluttet med. Skal prøve i tre dager og så gå opp til min vanlige dose hvis det ikke blir bedre. Hjelper ikke dette heller må jeg inn igjen til legen. Puste må man jo. Risiko kan være tidlig fødsel.

Mannen har blitt sendt hjem av arbeidsgiveren sin for å passe på meg. Får lettere panikk når jeg ikke får puste skikkelig og han er fantastisk (som alltid)

Jeg holder på å skifte jobb og tar ut siste feriedager. Hadde store planer om å fikse skikkelig i heimen, kjørt ting på dynga osv, men sliter hver gang jeg bytter stilling. LEI! Og håper medisinen kicker inn. Skal på jentetur til London neste uke også. *syt syt syt*.

Midt i elendigheten var vi på tidlig ultralyd og alt er fint med mini!! Deilig å ikke bekymre seg for det i det minste:)

Hørtes fælt ut. Håper det ordner seg for deg på en eller annen måte

Hørtes fælt ut. Håper det ordner seg for deg på en eller annen måte
Takk! Det gjør det helt sikkert:) Bare slitsomt mens det står på

God bedring med hals og pusting!
Føler med deg.. :-( Har halsbetennelse selv nå, og går på penicillin. Men jeg var syk en periode før det ble så ille at jeg måtte på legevakta. Er også potte tett i nesa og plages med masse slim nedi luftveiene. MÅ bruke Otrivin, ellers får jeg helt noia. Må puste ja.. En føler seg jo helt fanget.

God bedring med hals og pusting!
Føler med deg.. :-( Har halsbetennelse selv nå, og går på penicillin. Men jeg var syk en periode før det ble så ille at jeg måtte på legevakta. Er også potte tett i nesa og plages med masse slim nedi luftveiene. MÅ bruke Otrivin, ellers får jeg helt noia. Må puste ja.. En føler seg jo helt fanget.
God bedring til deg også! Fikk du pencilin og otrivin av legen? Høres digg ut..

Back
Topp