• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

sliten og lei.

melange_

Andre møte med forumet
jeg har utrolig bekkensmerter og er høygravid. føler jeg ikke orker noenting om dagen og er veldig deprimert. dette forstår ikke svigerforeldre og maser om komme på besøk/ få besøk hele tiden. synes dette er veldig slitsomt for sambo blir da dratt i mellom og føler han tar mer dems parti. jeg besøker ikke mine foreldre heller, eller venner for den saks skyld. jeg prøver si jeg ikke orker nå for tiden fordi jeg er i en veldig deprimerende periode pluss ikke lenge til fødsel og har mye smerter. alle viser forståelse for dette, utenom svigerforeldre. trenger råd :( føler jeg ikke vil besøke dem heller når de ikke kan forstå at det er en litt spes situasjon nå :/ ..

kan ikke samboeren din besøke foreldrene sine da, så blir du hjemme og slapper av. De forstår vel det, om samboeren din forteller sine foreldre at du er sliten og har vondt!?[8|][:)]

ORIGINAL: neselo

kan ikke samboeren din besøke foreldrene sine da, så blir du hjemme og slapper av. De forstår vel det, om samboeren din forteller sine foreldre at du er sliten og har vondt!?[8|][:)]

har sagt han kan da bare besøke de alene for min del så mye han vil.
men han vil ha med ungen dit, og siden jeg ikke helt stoler på svigermor (pga hun er glad i å drikke litt mye) så lar jeg han ikke ta med ungen dit alene for når vi er der føler jeg ikke han passer på. lar hu bære rundt på ungen når hu er tydelig brisen osv.

Krev at han passer bedre på ungen når han er på besøk der?

La dem komme på besøk og underholde vesla mens du ligger på sofaen?

Bare fortsette å si nei - forklar at du ikke orker å være sosial, og ikke omgås andre heller?

du må vel ta en skikkelig prat med sambo om problemet med svigermor. så han forstår hva du synes om det, og han får gå på besøk alene..

ORIGINAL: Minerva

Krev at han passer bedre på ungen når han er på besøk der?

La dem komme på besøk og underholde vesla mens du ligger på sofaen?

Bare fortsette å si nei - forklar at du ikke orker å være sosial, og ikke omgås andre heller?

har sagt det kjempe mange ganger,at jeg virkelig ikke orker være sosial nå med noen, at jeg ikke har det bra i det hele tatt om dagen. men han støtter heller foreldrene sine, som maser om besøk :/

ORIGINAL: Mamma x 2 med mage

du må vel ta en skikkelig prat med sambo om problemet med svigermor. så han forstår hva du synes om det, og han får gå på besøk alene..

vet ikke helt hva jeg skal si. siden han støtter dem mer uansett hva det gjelder.

Back
Topp