Sliten og lei..

Bkno7469872

Flørter med forumet
Hei alle mai damer. Dette blir ett lite klageinnlegg, men la gå. Litt klaging er vel lov..?

Føler meg så sliten og lei av hele graviditeten. Siden starten har kvalmen hengt på meg så og si hver eneste dag og nå med 81 dager igjen til termin er den fortsatt her. Kjenner at det å gå å være dårlig hele svangerskapet tærer på psyken.. synes også synd på samboeren min som har levd i ufrivillig sølibat i alle disse mnd, men med kvalmen langt oppi halsen hver dag er ikke akkurat sex det som frister...

Er det flere her ute som har hatt denne forferdelige kvalmen og delvis oppkast hele veien?

Jeg har hatt hyperemesis ( ekstrem svangerskapskvalme ) i 2 av mine graviditeter og det er en grusom situasjon. Kronisk tortur. Man blir jo helt lammet. Du ha all min medfølelse, jeg vet så godt hvordan du har det. Man må bare holde ut og det er liten trøst. Den dagen babyen er ute blir som å komme til paradis. Jeg gikk til akupunktur og det lettet litt på den verste kvalmen. Mange klemmer til deg

Uff, føler virkelig med deg <3
Kjenner meg mye igjen også, jeg sliter også fortsatt med kvalme og har store bekken og ryggplager. Jordmor maser på meg om glukosetest, men tanken får det til og vri seg i kroppen på meg, ikke nok med at jeg må trykke ned ekkel væske, men må sitte rett opp og ned på ett legekontor i 2 timer uten mat og vann. Har sagt jeg skal tenke på det, men tror ikke jeg klarer det.
Menge klemmer din vei, det er lov og være dritlei rett og slett :Heartblue

Jeg har hatt hyperemesis ( ekstrem svangerskapskvalme ) i 2 av mine graviditeter og det er en grusom situasjon. Kronisk tortur. Man blir jo helt lammet. Du ha all min medfølelse, jeg vet så godt hvordan du har det. Man må bare holde ut og det er liten trøst. Den dagen babyen er ute blir som å komme til paradis. Jeg gikk til akupunktur og det lettet litt på den verste kvalmen. Mange klemmer til deg

Alt virker så langt unna, men heldigvis nærmer det seg slutten.. blir godt å få den lille ut av magen!

Har ikke slitet med kvalme. Men kjenner nå at jeg begynner å bli rimelig sliten å lei, spesielt når det kommer til jobb.. Går nok mot 100% sykemelding til uken.. Tungt å jobbe i barnehage på småbarnsavdeling når magen bare er i veien... Baah

Uff, føler virkelig med deg <3
Kjenner meg mye igjen også, jeg sliter også fortsatt med kvalme og har store bekken og ryggplager. Jordmor maser på meg om glukosetest, men tanken får det til og vri seg i kroppen på meg, ikke nok med at jeg må trykke ned ekkel væske, men må sitte rett opp og ned på ett legekontor i 2 timer uten mat og vann. Har sagt jeg skal tenke på det, men tror ikke jeg klarer det.
Menge klemmer din vei, det er lov og være dritlei rett og slett :Heartblue
<3 skjønner godt du ikke ønsker å ta den testen.. heldigvis har det aldri vært noe jeg har måttet igjennom og det er jeg veldig glad for..

Har ikke slitet med kvalme. Men kjenner nå at jeg begynner å bli rimelig sliten å lei, spesielt når det kommer til jobb.. Går nok mot 100% sykemelding til uken.. Tungt å jobbe i barnehage på småbarnsavdeling når magen bare er i veien... Baah
Skjønner at det blir tungt og slitsomt!! Viktig å ta vare på seg selv også i denne tiden <3 må tenke på hva som er best for knøttet i magen!

Skjønner at det blir tungt og slitsomt!! Viktig å ta vare på seg selv også i denne tiden <3 må tenke på hva som er best for knøttet i magen!

Det er det mange sier at jeg må tenke på meg selv men også knøttet i magen.. Og det gjør jeg! Tenker mest på knøttet, derfor jeg tror det er best å ta det enda mer med ro fremover <3 :)

Back
Topp