Sliten og kvalm

maimi

Betatt av forumet
Er 6+6 i dag, og er sååå sliten, energiløs, kvalm, tett i hodet, forkjøla og millioner av hormoner. Har en aktiv gutt på 1,5 år og en mann som tidvis jobber kveld. Bekymrer meg så for om jeg orker full jobb, henting i bhg etc. Orker lite, hvordan skal man finne energi til hverdagen da? Tips til en småstressa gravid mottas med takk :-)
 
Sett deg ned og slapp av når mini har lagt seg:-) Jeg ville kanskje vurdert å få en liten sykemelding til energien øker litt igjen. Familien og din egen helse må gå før jobb. Vi er ikke gravide så mye av arb.livet så å ta vare på seg selv er viktigst! Da holder du og kanskje lenger ut i svangerskapet:-)
 
Kjenner jeg blir så fort sliten jeg og nå, 5+1. Vært i selskap i dag og er helt kaputt. Er alene med 3 barn i skolealder, så det tar jo litt energi :-p
Tenkte å få målt en Hb hos legen før første kontroll. Jeg fikk ikke lov å ta B12 injeksjonen min nå mens jeg er gravid siden han var usikker på om det var greit.
Tenker det er viktig med rett ernæring, nok hvile og påfyll av vitaminer. Ta hensyn til signalene kroppen din gir deg :) Nå kan man jo bli trøtt og slapp av graviditet o seg selv, men kanskje du bør måle en Hb og ferritin (jernlager) hos legen. Mener legen min sa at vi skal ta blodprøvene først i uke 16?
 
Back
Topp