Sliten ja......

*NaTaLiE*

Gift med forumet
PHU....tungt å stable ved..............
men er jo noe som må gjøres, og det er jo deilig å kjenne at man bruker kroppen da....[;)]
blir nok støl i morgen ja[8D]

slappe av i sofaen resten av kvelden nå ja[:D]

ORIGINAL: Ihne

Kommer du hit da når du er ferdig?
Vi har ikke fått årets ved ennå, men jeg kan vel ringe når den kommer[8|][:D][:D][:D][:D]

Skjønner du er sliten, men det er noe som må gjøres desverre.[8D][&:]

hehe.....tror jeg har nok med mitt jeg, kommer vel flere lass inn i morgen, pluss at jeg må legge i sekker det som skal selges av ved å!! litt av en jobb det å[&:]
det jeg tar nå. er det som går til oss privat!!

men du skal ikke holde på med det vet du!!!!!!!

Kom til oss etterhvert også du![:D]

Vi må nok kjøpe litt mer ved i år. Vi bruker ikke så mye, så sist vi kjøpte var for to år siden, når jeg var gravid med Isabelle. Og da slapp jeg å hjelpe til med det, vettu![;)] Så sambo, med sin dårlige rygg, måtte trille inn og stable alt sammen.[:o] Lurer meg vel unna i år også?[8|]

håper du slappa godt av.. den jobben slipper jeg alltid.. hater å stable ved jeg[8D] og det gjør han ingenting for han hater husarbeid[;)]

ORIGINAL: Glad70

Kom til oss etterhvert også du![:D]

Vi må nok kjøpe litt mer ved i år. Vi bruker ikke så mye, så sist vi kjøpte var for to år siden, når jeg var gravid med Isabelle. Og da slapp jeg å hjelpe til med det, vettu![;)] Så sambo, med sin dårlige rygg, måtte trille inn og stable alt sammen.[:o] Lurer meg vel unna i år også?[8|]

heldig dere da som ikke bruker så mye ved... her går det MASSE..vi har en vedovn på kjøkkenet + en peis i stua, + at svigerfar fyrer i en ovn oppe i 2. etasje..( huset her er kaldt om vinteren) og ved er dyrt, kjempe glad for at vi slipper å kjøpe ved[:D]

syntes ike det er særlig morsom jobb, liker mere å kappe veden enn å stable den, men du slipper nok unna i år skal du se[;)]

vi er heldig på en annen måte å da, slipper å trille ved fram til stedet vi skal stable, tar det i traktor hengeren og kjører traktoren til kelleren og kaster det inn ditt, da er det bare å stable, blir ikke mye tresking[:D]

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

Så flink du har vært!![:)][:)][:)][:)]
Fortjener å slappe av da vet du!![;)]

[:D]takk

ORIGINAL: pupple

håper du slappa godt av.. den jobben slipper jeg alltid.. hater å stable ved jeg[8D] og det gjør han ingenting for han hater husarbeid[;)]

det gjordet jeg vet du, satt å glodde på greys[:D] må jo ha med meg det[;)]

Back
Topp