Sliten i magen

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Føler jeg blir så sliten i magen når jeg ikke holder den inne. Jeg går nesten konstant med strammede magemuskler, men når jeg liksom slapper av får jeg en ordentlig "sliten" følelse i magen.. Er det noen fler som har det?

hehe.. jeg går ikke rundt å strammer magen eller noe.. men skjønner kanskje hva du mener.. for merker når jeg setter meg ned at jeg er litt sliten i magen lissom :p har aldri hatt noe særlig mage.. har fått skikkelig mage nå!! syns det er veldig moro :) hihi

Holder jo ikke inn magen som om jeg sjuler den eller noe da:P Det er bare mer behagelig siden den blir så "sliten" :P Tenkte bare jeg måtte høre om det liksom er huden som strekker seg eller noe:P

ORIGINAL: sl0th

Holder jo ikke inn magen som om jeg sjuler den eller noe da:P Det er bare mer behagelig siden den blir så "sliten" :P Tenkte bare jeg måtte høre om det liksom er huden som strekker seg eller noe:P

du holder inn magen så den blir så sliten? hehe skjønte ikke den helt jeg[8D][:D]

trur ho meinte at ho blei meir sliten av ikkje å holde inne magen, men samtidig sliten av å gjere det.. skjer sikkert automatisk, for eg hadde ei venninne som klaga over at ho gjorde det når ho var gravid:)
Men trur du har rett.. om nokon mnd vil vi virkelig kjenne kva sliten i magen er:)

ORIGINAL: sorciere_

trur ho meinte at ho blei meir sliten av ikkje å holde inne magen, men samtidig sliten av å gjere det.. skjer sikkert automatisk, for eg hadde ei venninne som klaga over at ho gjorde det når ho var gravid:)
Men trur du har rett.. om nokon mnd vil vi virkelig kjenne kva sliten i magen er:)

å ja nå er jeg med hehe

Jeg skjønner så godt hva du mener [:)] Kjenner akkurat samme følelsen i magen hvis jeg setter meg ned og hvis jeg slipper den ordentlig ut...[8D]

Sliten mage jeg også, hehe[:)]
Får vondt øverst i magen når jeg strekker meg, akkurat som at jeg er støl eller noe[&:]

Hehe, er ikke den beste å forklare ;) Men det er noe sånt:P

Back
Topp