Sliten i kroppen

nr3?

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Flere som er sliten i kroppen? Føler at dette svangerskapet er mye tyngre enn forrige! Ellers er det likt som det første.. Men er det normalt å være så innmari sliten? Kan ikke stresse eller gjøre noen ting før jeg må sette meg ned!!! Heldigvis JM i morgen.. får sjekka litt da!

Samme her, klarer ikke stå og drive med noe over lengre tid, må sette meg nedpå litt.. sover i fler timer etter fysisk aktivitet. Slik var det ikke sist, men det er snart 8 år siden så.. skylder på alderen! ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Sliten og daff nesten konstant jeg også.... Og godt inn i 2.trimester nå,men kjenner ikke veldig mye mer energi enn i første trimester.

Er også ekstremt sliten. Var sykemeldt hele sist uke, og fikk sovet og slappet av mye da, men var likevell konstant sliten pga oppkast og kvalme. Denne uka er jeg tilbake på jobb og jublet litt for tidlig i går for jeg var ikke dårlig på dagtid i det hele tatt, kom hjem laget middag, spiste og BOM der ble jeg slått i svima!! Så fordelig trøtt, sov noen timer og når jeg våkna venta 3 timer med sofaligging og 2 omganger på do med oppkast før jeg måtte innse at å legge seg for kvelden var det eneste alternativet! Nå sitter jeg på jobb, dag nr 2, og sliter! Har alerede spydd 2 ganger og er veldig sliten..gleder meg til kroppen har litt ekstra overskudd igjen, måtte det bli SNART!

Helt vanvittig! Føler meg nesten som høygravid :( i tillegg til å være stuptrøtt er jeg totalt tappet for energi,og blir sliten av den minste ting...er et ork bare å lage mat! Synes dette er ganske slitsomt,da jeg til vanlig er det stikk motsatte :( husmoren i meg er borte :p

Sent from my HTC Desire HD A9191

Har null energi :( Gjør små ting og er helt utslitt etterpå! Håper jeg blir super-mom igjen snart :-P

Jeg husker ikke så mye fra de forrige svangerskapene, men jeg kan ikke huske at jeg ble så fort sliten.....
Men som Bridget skriver, så tror jeg at jeg skyller på alderen denne gangen jeg også :p

Null energi her og. Med tanke på risikosvangerskap fikk eg i dag 100 % sykemelding.
Kjenner det skal bli godt å få slappe litt av nå :)

Puh! "gått" å høre at det er andre som er slitne også.. følte meg liksom ikke så alene :)

Back
Topp