Sliten i kroppen *sytetråd

Hvordan går det?
Jeg hadde høyt blodtrykk og sviktende morkake omtrent fra uke 24 sist. Sønnen min ble født i uke 35 med -33% vekstavvik,men det gikk veldig veldig bra! Send meg en PM om du vil :)

Her har BT i dag sett veldig bra ut så ble snakk om å få reise hjem i løpet av ettermiddagen... helt til jeg var ute å beveget så smått på meg. Da ble jeg uvell igjen med høyt BT. Nye blodprøver og muligens ny overnatting:sorry:

Ellers er jeg ikke så stressa om man finner ut at prematur forløsning er løsningen her da jeg er 35+6 i dag. Ligger på A-hus og her er de utrolig flinke på premature. Vet gutten vår er sterk:smug:

Jeg hviler på det at jeg er i trygge hender nå.
 
Oisann... hvordan går det? Hvor høy var pulsen på babyen?
Slitsomt når det skal bli så mye styr i graviditeten!!
Er nok med morkaka mi også, men de finner ikke ut av det.

Tror ikke de kommer til å finne helt ut av dette heller... :(

Gutten våres hadde hjertefrekvens i går tidlig på rundt 161- 168. Freaka litt da for han bruker å ligge på rundt 145. Nå har vi hatt 3 jeg ganger og det ser bra ut nå :happy: Gutten har det visst godt. Ang. vekstavvik så skal det undersøkes mer neste uke.
 
Tror ikke de kommer til å finne helt ut av dette heller... :(

Gutten våres hadde hjertefrekvens i går tidlig på rundt 161- 168. Freaka litt da for han bruker å ligge på rundt 145. Nå har vi hatt 3 jeg ganger og det ser bra ut nå :happy: Gutten har det visst godt. Ang. vekstavvik så skal det undersøkes mer neste uke.

Pulsen til jenta mi har ligget på 165 uten at sykehuset har reagert. Fastlegen min reagerte på det da. Forskjellig hva sykehusene reagerer på syns jeg.
 
Pulsen til jenta mi har ligget på 165 uten at sykehuset har reagert. Fastlegen min reagerte på det da. Forskjellig hva sykehusene reagerer på syns jeg.
U dag var pulsen på jenten vår 160, den har alltid lagt på rundt 140. Var ikke noe unormalt fikk vi beskjed om.

Syntes også det er stor forskjell på hva som blir reagert på og ikke.
 
Pulsen til jenta mi har ligget på 165 uten at sykehuset har reagert. Fastlegen min reagerte på det da. Forskjellig hva sykehusene reagerer på syns jeg.


Med en ctg får man et mer nøyaktig mål på det siden de følger da barnets bevegelser og puls over en 30 min periode. Her jeg jeg da at gutten vår bare er veldig aktiv og det er bevegeligheten som gjør at pulsen stiger. Etter en bevegelse synker den igjen.

Så nå har jeg lært det at pulsen skal variere masse, det betyr at barnet har kontroll på hjerteslag og er godt utviklet og sterk:happy:

Veldig forskjellig hva leger på sykehuset mener også... phuu... Det ble forøvrig en natt til på sykehuset :wtf:
 
Ikke rart vi som er litt tussete fra før av (gravidhjerme:hilarious:) blir forvirra med så mange forskjellige meninger om en ting...:confused:
 
Med en ctg får man et mer nøyaktig mål på det siden de følger da barnets bevegelser og puls over en 30 min periode. Her jeg jeg da at gutten vår bare er veldig aktiv og det er bevegeligheten som gjør at pulsen stiger. Etter en bevegelse synker den igjen.

Så nå har jeg lært det at pulsen skal variere masse, det betyr at barnet har kontroll på hjerteslag og er godt utviklet og sterk:happy:

Veldig forskjellig hva leger på sykehuset mener også... phuu... Det ble forøvrig en natt til på sykehuset :wtf:

Så kjedelig da! Du får ta det som at de ikke vil ta noen sjangser og passer på ;)
 
Ja, de passer på oss to.

Fikk nettopp vite at de vil prøve ut blodtrykksmedisiner for å stabilisere blodtrykket, ellers blir det fødsel....:happy::nailbiting::shy:

Blir en natt til på sykehuset....

Oj sann. Da krysser vi fingrene for at de får ned blodtrykket ditt!
 
Uff så leit :( Dårlig gjort av skolen å straffe eldste med mer lekser. Her burde de gjøre noe som ikke gir mindre mestringsfølelse. Samme med minste :/
 
Back
Topp