Sliten gitt

*Minibønna*

Forumet er livet
Kan en baby gå fra å sove fint fra 21 hver kveld til å ikke trenge mer enn 8 timer søvn-I DØGNET?

Jeg trenger jo mer enn det[:(]

huff da.. få d ut.. du har lov.. d er veldig slitsomt å ha d slik.. du vil ikke prøve med litt velling (om d finnes en du kan bruke) da på kvelden før hun skal såve? kanskje d hjelper litt....

uff det hørtes slitsomt ut!!
Jeg har ingen gode svar eller råd!

Kan bare sende den en god klem ( som om det hjelper mye liksom[8D]).

Vi har prøvd velling med sinlac, hun ble VERRE!

huff[&o]
har ingen råd eller noe.

sender en stor klem

høres veldig slitsomt ut.....skjønner om du blir sliten ja.
lykke til videre, krysser fingrene for at du får sove litt mer, elli også forresten

Klem

her håper jeg bell vil sove i egen seng snart. jeg begynner å bli sliten av å ligge i samme stilling hele natten med henne på puppen..
i natt var hun ekstrem. klaget vær halvtime=(

skal vi slenge barna til mennene og stikke til usa sammen? hva med en mnd?=)

ORIGINAL: *Nikki*

her håper jeg bell vil sove i egen seng snart. jeg begynner å bli sliten av å ligge i samme stilling hele natten med henne på puppen..
i natt var hun ekstrem. klaget vær halvtime=(

skal vi slenge barna til mennene og stikke til usa sammen? hva med en mnd?=)

lett...

hun sovnet kl 01 i natt, opp kl 09

jeg vil også være med til junait'n[:D]

kjedelig når hun ikke vil sove før 01 da... det må være slit..
her sovner hun uansett når, men er kun grunnet puppen da. hadde hun ikke fått den hadde hun nok kjempet som bare det..
men kjenner jeg snart må ta den kampen altså... få henne til å sove uten min pupp..

samboer klarte det fint når jeg var på fest. da var det flaske og så sovnet hun..
så vet jo hun kan...

bestiller du flybiletter? jeg er klar..
nå var akkurat onkelen min her og snakket om at de skal til key west(skrives det slik?) om en uke ca...

Forstår at du er sliten da ja. Får håpe det kommer seg når hun blir frisk, kan jo være det er ubehagelig for henne å ligge.

ORIGINAL: *Nikki*

kjedelig når hun ikke vil sove før 01 da... det må være slit..
her sovner hun uansett når, men er kun grunnet puppen da. hadde hun ikke fått den hadde hun nok kjempet som bare det..
men kjenner jeg snart må ta den kampen altså... få henne til å sove uten min pupp..

samboer klarte det fint når jeg var på fest. da var det flaske og så sovnet hun..
så vet jo hun kan...

bestiller du flybiletter? jeg er klar..
nå var akkurat onkelen min her og snakket om at de skal til key west(skrives det slik?) om en uke ca...

Jeg drar lett til Key west, før noen dager shopping i orlando, så en uke nmed soving 10 timer i døgnet på the keys!

Må blande meg altså.
Prøvd Hilton hotellet i Key Largo Minibønna?
For et paradis[:D]

huff !!! slitsomt !! hjelper liksom ikke å si at det går over heller !! så da sier jeg bare huff !!!

Uff, så slitsomt[&:] Ellinor er ei hard nøtt å knekke når det kommer til søvn assa..

Sender en stoooor klem!!!

slitsomt[&:]
skjønner godt at du er sliten.... ettersom velling ikke funket, har du prøvd noe annet? har hørt at moset avokado skal være en fin grønnsak å gi, mye sunt fett [:)] ... Hvis du synes det er greit å starte med noe fast føde da vel og merke

Jeg vil også til Junaiten!!! [:)][:)][:)] Seeee så fint jeg smiler!! [:)][:)][:)]

HUn har jo sovet fint ellinor, lagt seg kl 21,opp kl 09/10

Men så etter vi var hos kanutten ble det ILLLE

Men nå får vi se, gir henne paracet i kveld, så skal vi innom HS i morgen, får vi høre hva vi skal gjøre med matstart!

ORIGINAL: *Minibønna*

HUn har jo sovet fint ellinor, lagt seg kl 21,opp kl 09/10

Men så etter vi var hos kanutten ble det ILLLE

Men nå får vi se, gir henne paracet i kveld, så skal vi innom HS i morgen, får vi høre hva vi skal gjøre med matstart!

Ja, guri. Gi en paracet og se om det hjelper litt. Det gjorde det her for noen kvelder siden. Kan jo vere tenner eller noe annet som plager henne. Og en paracet skader IKKE! [:)]
Sender en klem og håper på en bedre kveld! [:)]

Back
Topp