Sliten eller sa/ma?

Happy_

Andre møte med forumet
Vi teller 5+4 i dag.

Kom hjem fra tre dager jobbreise, sliten og dårlig søvn (hotell).

Små stikker i livmoren (litt murrende) og til min forskrekkelse litt brun aktig farge i do ved tissing. Tenkte konsentrert urin, men slo meg ikke til ro med det.

Vasket med våtserviett og litt «inni» var det mer brunaktig.

Er det Sa/ma? Må jeg ringe lege?

Har ikke skjedd de tre andre gangene jeg gikk gravid (friske og raske), men det er ti år siden.

Ble kjempe pessimistisk…
 
Vi teller 5+4 i dag.

Kom hjem fra tre dager jobbreise, sliten og dårlig søvn (hotell).

Små stikker i livmoren (litt murrende) og til min forskrekkelse litt brun aktig farge i do ved tissing. Tenkte konsentrert urin, men slo meg ikke til ro med det.

Vasket med våtserviett og litt «inni» var det mer brunaktig.

Er det Sa/ma? Må jeg ringe lege?

Har ikke skjedd de tre andre gangene jeg gikk gravid (friske og raske), men det er ti år siden.

Ble kjempe pessimistisk…

Jeg fikk det slik dagen etter positiv test ved forrige svangerskap, kom aldri noe mer enn den ene dagen! Jeg ville fulgt med, kan evtm ringe legen og be om mpling av hcg, men er ikke noe annet å gjøre så tidlig dessverre ❤️ krysser fingrene for det beste!
 
Da jeg var gravid sist spottet jeg tre dager i uke 3, og en gang i hver av ukene 4, 5 og 7. I tillegg kom det koagulert blod 3+6 og 4+2. Veldig stressende, skikkelig kalddusj. Men det gikk bra!
Det trenger absolutt ikke bety at alt er over. Håper det gir seg. ❤️
 
Vi teller 5+4 i dag.

Kom hjem fra tre dager jobbreise, sliten og dårlig søvn (hotell).

Små stikker i livmoren (litt murrende) og til min forskrekkelse litt brun aktig farge i do ved tissing. Tenkte konsentrert urin, men slo meg ikke til ro med det.

Vasket med våtserviett og litt «inni» var det mer brunaktig.

Er det Sa/ma? Må jeg ringe lege?

Har ikke skjedd de tre andre gangene jeg gikk gravid (friske og raske), men det er ti år siden.

Ble kjempe pessimistisk…
Har også menssmerter og litt rosa/brun utflod… skeptisk :oops: tenker ta hcg mandag og onsdag.. pga historikk med to MA
 
Her blør jeg godt på hvert toalettbesøk nå. Er helt sikker på det er SA.

Trøster meg med at da var det ikke ment for å klare seg denne gangen :Heartbigred
Og at kroppen ordner opp- heller tidlig enn senere.

Ønsker dere alle lykke til videre!
 
Her blør jeg godt på hvert toalettbesøk nå. Er helt sikker på det er SA.

Trøster meg med at da var det ikke ment for å klare seg denne gangen :Heartbigred
Og at kroppen ordner opp- heller tidlig enn senere.

Ønsker dere alle lykke til videre!
Så leit å høre! Det gjør vondt, men det er en liten trøst i at kroppen fikser ting. Sender deg masse omtanke! ❤️
 
Har også menssmerter og litt rosa/brun utflod… skeptisk :oops: tenker ta hcg mandag og onsdag.. pga historikk med to MA
Krysser fingrene for deg!
Prøvde å google, og håpte på at det var slimhinner eller evnt hemtom. Men er så mye «mens» at det kan ikke være det.

Vi får lege sårene og prøve igjen :Heartbigred
 
Uff, ikke noe hyggelig lesing! Ta vare på deg selv ❤️❤️
 
Back
Topp