Sliten av mat

Paddis

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg blir altså så sliten av å spise. Etter hvert måltid går jeg rett i kjelleren og må ta meg en blund på øye. Heldigvis har vi alltid hatt det sånn at jeg lager mat og han rydder av, men nå har jeg ikke sjans til å hjelpe til. Jeg klarer så vidt å kave meg bort til sofaen og legge meg :wtf: Føler meg så teit, men blir heldigvis bedre etter 5-10 min da :joyful:

Er så mye rart denne kroppen finner på når man er gravid. Unntakstilstand er bare fornavnet :P

Hehehe, kjenner meg igjen! Bare at her både lager han mat OG rydder av for tiden... Må legge meg nedpå benken etter middag, gjerne litt midt i måltidet også. Tror det er bra for alle parter i familien at det begynner å nærme seg andre trimester og bedre tider! :p

Jeg blir nå kvalm før og etter måltid .... orker ikke spise pga det, men blir sååå dårlig om jeg ikke spiser... så TROR at en neve kips hjelper, men neida.. blir kvalm... fytti altså

Hehehe, kjenner meg igjen! Bare at her både lager han mat OG rydder av for tiden... Må legge meg nedpå benken etter middag, gjerne litt midt i måltidet også. Tror det er bra for alle parter i familien at det begynner å nærme seg andre trimester og bedre tider! :p
Haha, hender jeg må gå fra midt i måltidet for å legge meg nedpå ja. Uffameien. Heldigvis blir det litt lettere for hver dag, og nå skjønner jeg at jeg ikke klarer og orker å spise like mye som jeg gjorde før jeg ble gravid :p

Back
Topp