sliten av amminga

elispk

Elsker forumet
er det andre her som er eller begynner å bli lei av å amme?? er ikke direkte lei,synst det er veldi koslig ,men blir bare så.. ka skal e si.. litt lei av å til..eller sliten.. vet ikke helt men håper det går over!!
 
Slutta å amme når Mie var to uker gammel.(såre brystvorter)
Må si jeg savner den kosen ja, men det er veldig deilig å ikke amme, f.eks hvis jeg skal noe noen timer osv.
 
Men savner kosen veeeeeeeeeldig[:(]
 
Synes det er veldig koselig å amme,men føler at jeg blir sliten av det. Går litt i et noen dager!
 
Alle blir vel litt lei innimellom (???) og skulle ønske det gikk ann å "henge av seg" disse puppa og la noen ta over for en liten stund, spesielt på natta.[;)]
 
 
er du mye oppe om natta??her er det heldivis natt fra 21tida til 6-7 tida:)
 
ORIGINAL: Ida123

Alle blir vel litt lei innimellom (???) og skulle ønske det gikk ann å "henge av seg" disse puppa og la noen ta over for en liten stund, spesielt på natta.[;)]

 
ORIGINAL: Ida123

Alle blir vel litt lei innimellom (???) og skulle ønske det gikk ann å "henge av seg" disse puppa og la noen ta over for en liten stund, spesielt på natta.[;)]


 
 
Det er noe av de få fordelene vi som ikke ammer har... Vi kan bare putte flaska i henda på noen andre og gå "fri" selv [;)]
 
Back
Topp