Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er det andre her som er eller begynner å bli lei av å amme?? er ikke direkte lei,synst det er veldi koslig ,men blir bare så.. ka skal e si.. litt lei av å til..eller sliten.. vet ikke helt men håper det går over!!
Slutta å amme når Mie var to uker gammel.(såre brystvorter)
Må si jeg savner den kosen ja, men det er veldig deilig å ikke amme, f.eks hvis jeg skal noe noen timer osv.
Alle blir vel litt lei innimellom (???) og skulle ønske det gikk ann å "henge av seg" disse puppa og la noen ta over for en liten stund, spesielt på natta.[;)]
Alle blir vel litt lei innimellom (???) og skulle ønske det gikk ann å "henge av seg" disse puppa og la noen ta over for en liten stund, spesielt på natta.[;)]
Alle blir vel litt lei innimellom (???) og skulle ønske det gikk ann å "henge av seg" disse puppa og la noen ta over for en liten stund, spesielt på natta.[;)]