sliten alenemor

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
Vetle er virkelig i trassen om dagen.. han er såå sta.. går noe galt for han, så raser verden. dette er så slitsomt. jeg blir utslitt. og får så dårlig samvittighet ovenfor Sander å. føler liksom jeg styrer så mye med Vetle, bare for å prøve å få en fin dag. jeg er lei av kjefting og være sur. jeg er sliten med full jobb og alene med 2 små.
så har det blitt en veldig dum uvane etter jeg flyttet ut. jeg har ikke hatt råd til seng til gutta enda. tenkte å kjøpe en køyeseng siden de må dele rom. men har jeg fått lånt en seng til sander. og vetle sover i dobbelsenga med meg.
dette er en dum dum uvane merker jeg. for nå om han våkner på kvelden, så er det hyl å skrik siden jeg ikke ligger ved siden av.. jeg prøver å bare legge han tilbake, frem og tilbake .. men til slutt orker jeg ikke mer å legger meg selv. så da har jo han vunnet. men jeg orker ikke.. har ikke energi til å holde på ut natten. har virkelig fått en mann i huset ja.. han er sjefen [&o]

Huff, håper ting bedrer seg for det snart!
Er ikke noen som kan ha de en natt eller to så du får kommet deg litt da?

Uff, det er travelt med to små gutter spesielt når den ene er i trass alderen [8|] Jeg synes det er travelt selv når vi er to som deler på ansvaret, så kan tenke meg det er veldig slitsomt å være alene! Får du ikke noe avlastning av faren til guttene? Det er jo vanlig at faren har barna sine annenhver helg eller noe slikt... Det må jo hjelpe veldig å ha fri en helg i blant slik at du kan få sove ut og bare tenke på deg selv litt. Alle trenger litt alenetid!

ORIGINAL: _Nanne_

Huff, håper ting bedrer seg for det snart!
Er ikke noen som kan ha de en natt eller to så du får kommet deg litt da?

ORIGINAL: Krepsen78

Uff, det er travelt med to små gutter spesielt når den ene er i trass alderen [8|] Jeg synes det er travelt selv når vi er to som deler på ansvaret, så kan tenke meg det er veldig slitsomt å være alene! Får du ikke noe avlastning av faren til guttene? Det er jo vanlig at faren har barna sine annenhver helg eller noe slikt... Det må jo hjelpe veldig å ha fri en helg i blant slik at du kan få sove ut og bare tenke på deg selv litt. Alle trenger litt alenetid!

jo pappan har de annenhver helg. men da har jeg jobbhelg. så har liksom ikke mye fritid.. jobber annenhver helg [&o]

Det der hørtes veldig slitsomt ut, ja.. Har sjøl ei jente som trasser og sutrer veldig mye for tiden, og jeg blir til tider dritt lei.. Og jeg er ikke aleine.. Så all honør til deg, håper du snart får hvilt ut!

Med sengeproblemet, så er det bare å ta opp kampen en kveld du har energi. Hadde samme problemet, men en kveld bestemte jeg meg for at nå var det NOK!!! Jeg holdt ut, og jeg vant. Og siden har det ikke vært noe problem:)

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

ORIGINAL: Krepsen78

jo pappan har de annenhver helg. men da har jeg jobbhelg. så har liksom ikke mye fritid.. jobber annenhver helg [&o]

Da er det ikke så lett nei [8|] Så kjedelig å jobbe annenhver helg! Håper du skal ha litt fri i julen i alle fall, så kan du kanskje ta deg litt inn da.

Back
Topp