Slitasje

Klær og skotøy (begge deler gjelder min gutt). Han er en meget aktiv fotballgutt som spiller fotball daglig, året rundt. Det går hardt utover klær og sko, gitt.

Signerer på teskjeer :p skjønner ikke hvor de blir av :eek:
Jeg mistenker de går i søpla! Hvor ellers blir de av? Ser for meg noen svirrehoder (les samboer :p ) kaster yogurthbegrene uten å ta ut skjeia først.

Termoser! Blir jo en skrekkelig vond lukt i de etter hver gang unga har hatt med kakao på tur...

Jeg mistenker de går i søpla! Hvor ellers blir de av? Ser for meg noen svirrehoder (les samboer :p ) kaster yogurthbegrene uten å ta ut skjeia først.
Ja, helt sikker det de havner :p fant en i boksen med kakao pulver også, så mistenker at det er noen i bokser rundt om også :p

Ja, helt sikker det de havner :p fant en i boksen med kakao pulver også, så mistenker at det er noen i bokser rundt om også :p
Ja, det også :p oboy, kakao, sukker osv :)

Sliter ut flere godstoler.. Har hatt ganske mangen dei siste åra :p men hunden har brukt den vi har nå. Og den ser ikkje ut. Og barna snurrer den rundt hele dagen. Så på tide med ny igjenn :p sofaen og er slitt. Etter 1,5 år med mangen vask. Blir litt spy og tiss med små barn. Veldig glad den har løse trekk som går i vaskemaskinen :p

Hm.. Må bli sokker og tannbørster her.
Do-lokket og ringen er rundt 10 år, og brukt av 2 familier (bodde en familie her før vi kjøpte leiligheten), men den er ikke slitt annet enn at soft-close mekanismen er gåen. ;)
Ellers er vi forsiktige med ting, og de varer i flere år.

Kjøkkenhåndklær!!

Får kanskje 10 i julegave hvert år, og da har jeg gjerne måttet fylle på med 5 stk i løpet av året!

Back
Topp