Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det lurte jeg på ogÅssen sliter man ut et dolokk?
Signerer på teskjeerSamboer: sokker, oppvaskbørst og kjøkkenklut.. virkelig noe vi må kjøpe ofte
Eller glass og kopper.. og teskjeer, vet ikke hvor de blir av![]()
Jeg mistenker de går i søpla! Hvor ellers blir de av? Ser for meg noen svirrehoder (les samboerSignerer på teskjeerskjønner ikke hvor de blir av
![]()
Ja, helt sikker det de havnerJeg mistenker de går i søpla! Hvor ellers blir de av? Ser for meg noen svirrehoder (les samboer) kaster yogurthbegrene uten å ta ut skjeia først.
Ja, det ogsåJa, helt sikker det de havnerfant en i boksen med kakao pulver også, så mistenker at det er noen i bokser rundt om også
![]()
Haha nei si det!Åssen sliter man ut et dolokk?
Haha siterer denneSokker. Om de ikke er hullete, mangles det som regel en. Føler jeg kjøper sokker altfor ofte.
Jeg mistenker de går i søpla! Hvor ellers blir de av? Ser for meg noen svirrehoder (les samboer) kaster yogurthbegrene uten å ta ut skjeia først.
Sjekk i kakaoboks, sukkerpose ol. Der dukker som regel mine oppSignerer på teskjeerskjønner ikke hvor de blir av
![]()