Slimproppen

lenemor

Forumet er livet
Advarsel - ekle detaljer følger....

Er litt nysgjerrig på denne berømmelige slimproppen... i morges når jeg var på do kom det nemlig en diger klyse med slim på dopapiret... lignet mest på snørr... ikke noe blodspor, bare ekkelt slim? Har noen hatt utflod som har sett sånn ut, eller kan det være den berømmelige slimproppen? [8|]

ORIGINAL: Jippi

Sorry, Lenemor - eg kan nok ikkje hjelpe med det. Har studert alt som kjem ut av mitt indre med stor entusiasme (hehe) etter å ha lest beskrivelsane fra damene her inne, men ingenting som med litt godvilje kan kallast en slimpropp..

Men eg fikk så lyst å dele et litt morsomt sitat me dokke. Det e fra boka "Hva føder de nå?" (sånn gullkorn rundt graviditet/fødsel)

Jordmor: - Har slimproppen gått?
Mor: - Ja, han gikk visst for å hente kaffe.

En veninne kom med den boka til meg igår i anledning min siste dag på kontoret før permisjon. Veldig snilt av henne. Nu skal jeg kose meg med morsom lesning[:D] 

Jeg har hatt slimete utflod, litt gulfarget liksom, i en evighet kjennes det som..
Ganske så mye og [:'(]
Begynner å bli lei nå! Bruker en del truseinlegg om dagen ja..

Har hatt en gang (for noen uker siden) som det har vært blodstriper i den, så trur den berømmte slimproppen har gått..
Men hørte den kan komme på nytt igjen.. hmm..

Jeg har hatt sånn slimete utflod i store deler av slutten av svangerskapet... Spesielt dagen etter samleie.. Det er også vanlig. Men her om dagen kom det mye slim..nesten tråder som man kunne dra ut.Hmm ekkelt. Det var blodstriper i det slimet, men det behøver det ikke være selv om det er slimproppen. For mange går slimproppen i flere deler...

Back
Topp