Slimproppen

Jackim

Forelsket i forumet
Noen som har født før og kan forklare litt nærmere om denne slimproppen
..venter og venter..., men er litt usikker på hva...[:@][:)]

Hei. Då er vi to[&:] venter å venter, jeg vet heller ikke helt hva jeg skal se etter [8|]  Har så mye utflod så kommer nok aldri til å merke det..

det er ikke alltid at man merker at den går... jeg merket det ikke med første mann...

Tror jeg mista slimproppen mens jeg lå og svømte i badekaret under fødselen, når vannet gikk... men denne gangen tror jeg den har gått... Har hatt veldig mye utflod hele dette svangerskapet, men lit sånn tyktflytende liksom... så for noen dager siden kom det liksom en klump, helt blank, eller kanskje litt hvit. Er ikke sikkert, men tror det var slimproppen?? Kan visst være litt blod i den også...

Ja ja... Vi merker nok vist fødselen starter [8|] ikke sant jenter hehe.. Men hadde jo vert veldig greit vist den gjikk så viste vi at no er det ikke lenge igjen[:)] 

Jordmor sier at man sjelden/aldri får noe forvarsel før f.eks vannet går. Men ei venninne mener at slimproppen kan være et lite sånn forvarsel...At er man sikker på at den har gått, så er det ikke lenge igjen...
Er ikke lei av å gå gravid, men nå er jeg jammen NYSKJERRIG på hvem den lille der inne er...[8|] [:)]

ORIGINAL: Elefuntia

Jordmor sier at man sjelden/aldri får noe forvarsel før f.eks vannet går. Men ei venninne mener at slimproppen kan være et lite sånn forvarsel...At er man sikker på at den har gått, så er det ikke lenge igjen...
Er ikke lei av å gå gravid, men nå er jeg jammen NYSKJERRIG på hvem den lille der inne er...[8|] [:)]

Fikk beskjed av jordmor på føden at det at slimproppen går har ingenting å si i forhold til når fødselen starter.... Den kan gå flere uker før fødselen, rett før eller faktisk etter at fødselen har startet! Hos enkelte kan også slimproppen gå måneder før fødselen, men da danner det seg som regel en ny slimpropp!

Back
Topp