Slimproppen

Babyglad:)

Blir kjent med forumet
Hei:) noen som har erfaring med slimproppen? Jeg har ikke merket noe til den de andre gangene, men nå var jeg ganske sikker på det var den som kom ut. Er så vagt på nettet om Hvor tidlig den kommer ut, er bare 34 uker så det var kanskje litt tidlig?
 
Min kom i uke 37 sist. Var en veldig tydelig slimklump men den bygde seg opp igjen på en måte og det kom slim i uken etter også. Slik jeg forsto det er det helt vanlig. Er du i det minste tvil tar du en telefon til jordmor, fastlege eller fødeavdeling
 
Min kom i uke 34 sist, og fødsel startet 35+6, men forstod det sånn at slimproppen er et veldig vagt tegn, så kan fortsatt drøye ganske lenge før noe skjer.
 
Sjelden man mister hele slimproppen. Men deler av den kan dette ut og så lages det ny. Slimproppen er ikke er tegn på at fødsel snart er igang :)
Opplevd dette fra ca 34/35 med begge de to andre, og fødte i uke 40 begge gangene :)
 
Slimproppen er utrolig stor, stod med hele ute på en gang på sykehuset sist, skikkelig rar glassmanet, veldig fascinerende. Men kan vel iblant komme deler tidligere kanskje
 
Sjelden man mister hele slimproppen. Men deler av den kan dette ut og så lages det ny. Slimproppen er ikke er tegn på at fødsel snart er igang :)
Opplevd dette fra ca 34/35 med begge de to andre, og fødte i uke 40 begge gangene :)
Enda godt det står jo så mye rart på nett. Var ikke klar over det ble laga ny, har skjønt den har en viss funksjon, men da fungerer den nok frem til fødselen starter for det
 
Min kom i uke 34 sist, og fødsel startet 35+6, men forstod det sånn at slimproppen er et veldig vagt tegn, så kan fortsatt drøye ganske lenge før noe skjer.
Spennende å se da tenker egentlig ikke det er et veldig fødetegn, men litt tidlig for det. Men kan jo være mulig sånn det skjedde hos deg da
 
Min kom i uke 37 sist. Var en veldig tydelig slimklump men den bygde seg opp igjen på en måte og det kom slim i uken etter også. Slik jeg forsto det er det helt vanlig. Er du i det minste tvil tar du en telefon til jordmor, fastlege eller fødeavdeling
Var ikke klar over at det ble produsert mer etter den hadde gått, det er jo litt betryggende det hvis funksjon er å beskytte med infeksjoner å sånt. Ingen andre plager å tegn på noe så da er det nok helt normalt
 
Min gikk dagen før forrige gang :p
 
Sniker fra mai
Min gikk det noe av 36+1 og litt til 36+2, gele-slimaktig, gulish i fargen.. Fikk modningsrier 36+0, og etter sjekk på sjukehuset hadde livmorhalsen begynt å modne seg. 1 cm åpning og avflatet livmorhals.
Er i dag 37+5, ingen baby enda!
 
Back
Topp