Slimproppen

Pernille88

Betatt av forumet
Noen som har opplevd at slimproppen har gått? Tror kanskje min gikk nå når jeg tisset imorges ... er 31+3 uker på vei, var det litt tidlig at den gikk nå? Skal til jordmor idag gudskjelov, så da får jeg spurt henne også :)
 
Har erfart at mine slimpropper går litt og litt i graviditetene.
Den gikk litt for noen dager siden men det betyr ikke at fødsel er i gang eller noe :)
Resten av slimproppen kan komme om 5-6 uker eller lengre for alt jeg vet.

Er spent på jordmor forteller deg :))
 
Ikke gått noe her.
Sist gikk alt om morgenen etter at jeg våknet med rier. S
Spennende hva jm sier :)
 
Min jordmor sa at slimproppen er litt oppskrytt og absolutt ikke ett tegn på at fødsel er i gang for de fleste, fordi det er veldig mange som aldri ser den og den kan gå flere ganger i løpet av ett svangerskap. Tror ikke det er noen grunn til å «frykte» fødsel enda, med mindre du får rier etterhvert :)
 
Noen som har opplevd at slimproppen har gått? Tror kanskje min gikk nå når jeg tisset imorges ... er 31+3 uker på vei, var det litt tidlig at den gikk nå? Skal til jordmor idag gudskjelov, så da får jeg spurt henne også :)

Hva sa jordmor? :)
 
Jm var ikke sikker på om det kunne være slimproppen, hun trodde vel heller at det var bare litt normal utflod som er vanlig og ha mot slutten :p ikke merket noen rier enda, så satser på at jeg ruger noen uker til, hehe
 
Jm var ikke sikker på om det kunne være slimproppen, hun trodde vel heller at det var bare litt normal utflod som er vanlig og ha mot slutten :p ikke merket noen rier enda, så satser på at jeg ruger noen uker til, hehe
Hold babyen inne en stund til! Vi trenger ikke starte enda altså! :p
 
Slimproppen kan gå fleire gonga i løpet av svangerskapet utan at det har noke å sei, den kan produsere seg sjølv på nytt :) dei seier at om den går heilt på slutten når kroppen er klar for at ting skal skje er fødsel i teorien 2 uker unna maks, men er ikkje kroppen klar så produseres den bare på nytt så må absolutt ikkje ha noke å sei :)
 
Back
Topp