Slimproppen

Arktis

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Tidenes ekleste ord, eller? :p

Jeg er nesten sikker på at den har gått! Om det er deler eller hele, vet jeg ikke sikkert. Men det er helt annerledes enn utflod, gjennomsiktig og geleaktig og ganske mye. Har lite andre symptomer så langt, det er ikke blod.

Prøver å google litt, men vil gjerne høre erfaringer også :) Er det et tegn på at fødsel nærmer seg? Er 38+4 i dag og vil jo gjerne slippe maks overtid, liksom... noen nettsider sier at de fleste føder innen to uker etter at proppen går, stemte det for deg?

Jeg er så spent!
 
Dette er min 4.graviditet..slimproppen har ikke gått med de andre, annet enn at det har kommet endel slim..hvis det har vært litt blod så har det ihvertfall vært tegn på fødsel i nærmeste fremtid..
Nå denne gangen har slimproppen gått i deler, noe m blod i.. Begynte m dette på onsdag etter stripping, så håper at det er et tegn på fødsel..
 
Vet at hos noen kan den gå mange uker før fødsel, mens hos noen kanskje bare timer.
Min erfaring er at slimproppen gikk på kvelden, og fødselen startet om natten.
 
Dette er min 4.graviditet..slimproppen har ikke gått med de andre, annet enn at det har kommet endel slim..hvis det har vært litt blod så har det ihvertfall vært tegn på fødsel i nærmeste fremtid..
Nå denne gangen har slimproppen gått i deler, noe m blod i.. Begynte m dette på onsdag etter stripping, så håper at det er et tegn på fødsel..
Vet at hos noen kan den gå mange uker før fødsel, mens hos noen kanskje bare timer.
Min erfaring er at slimproppen gikk på kvelden, og fødselen startet om natten.
Var vel sånne svar jeg måtte vente meg, haha :D Kjedelig å ikke vite når noe skal skje. Jaja, nå har jeg i alle fall fått et tegn på at noe er på gang der nede, så satser vi på å slippe 14 dager overtid :p
 
Hele min gikk, eller hvertfall store deler av den 4 dager før fødsel [emoji847][emoji4]
 
I første svangerskap gikk den 2 uker før termin. Jeg ble kjempe gira.... [emoji23]
Men frøkna kom ikke før 1 uke på overtid. [emoji4][emoji4]
 
Det er litt synd, men tror ikke det er noen fasit her. Tipper du har født innen 4 uker, da.
Mener min slimpropp gikk ca en eller to dager før jeg fikk rier. I alle fall ganske nære opptil.
 
Med første mann gikk slimpropp natt til tirsdag og tirsdags kveld startet riene smått. Hun ble født 28 timer senere :) spennende er det uansett og selv om det kan ta litt tid så er det kjekt med et tegn! :D Lykke til!
 
Sniker fra juli. Slimproppen min gikk 2 uker før termin, det var en stor og helt blank klump (Sorry for deltajer). Og det kom litt slim hver dag fram til dagen før termin, da kom det enda en stor slimklump med blod i og etter 4 dager gikk vannet.

Snakket med ganske mange da slimproppen løsnet første gang, de fleste som fødet ganske raskt etter slimproppen løsnet hadde som regel blod i. Det kan være tilfeldig, men jeg fødet 4 dager etter slimproppen med blod løsnet :)

Lykke til!
 
Min gikk i uke 35, og mini er fortsatt i magen, så regner med jeg har bygd opp en ny slimpropp siden da..
 
Tror deler av proppen gikk i går og i dag kl. 05.00 gikk mer. Når jeg skulle på do igjen i 6-tiden fikk jeg en del lyserosa blod på papiret. Håper det er noe på gang, samtidig så er det litt skummelt! (førstegangs)
 
Tror deler av proppen gikk i går og i dag kl. 05.00 gikk mer. Når jeg skulle på do igjen i 6-tiden fikk jeg en del lyserosa blod på papiret. Håper det er noe på gang, samtidig så er det litt skummelt! (førstegangs)
Sånn startet det hos meg :D Begynte å spotte brunt tre dager før fødsel, og da blodet ble friskt, begynte riene ett døgn senere. Krysser fingrene for deg!
 
Sånn startet det hos meg :D Begynte å spotte brunt tre dager før fødsel, og da blodet ble friskt, begynte riene ett døgn senere. Krysser fingrene for deg!

Takk[emoji4] har hatt intense mensensmerter av og på (uregelmessig) etter at dette skjedde. Så håper det er i gang [emoji5] spennende hvertfall! Er 39+2 nå.
 
Back
Topp