Slimproppen

aninewe

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
Lurer på om slimproppen min har begynt å gå idag! Til nå har utfloden vært helt tyntflytende, men idag kom det masse gult slim! Er 36+5 :D så spennende!

Det er så utrolig spennende med sånne tegn :p
Den klareste slimproppen min kom i første graviditet. Da gikk hele, og det var blodtråder i den. Dermed ingen tvil.
Nå i ettertid har det liksom kommet litt, og litt. Eller jeg har ikke sett noe til den i det hele tatt :)

Det er så utrolig spennende med sånne tegn :p
Den klareste slimproppen min kom i første graviditet. Da gikk hele, og det var blodtråder i den. Dermed ingen tvil.
Nå i ettertid har det liksom kommet litt, og litt. Eller jeg har ikke sett noe til den i det hele tatt :)

Ja litt usikker her og, men har hatt bare tynn utflod i mange måneder og nå var det slim så må jo være noe :D

At det blir mer slim er normalt. Slimproppen er mørk gul med litt brune eller røde spor i..

Jeg har nettopp forsket på dette fordi jeg også gikk fra ingenting til slim. Hehe. Men det var i 2 dager og så ingenting.

Du kan forresten google slimpropp. Da finner du bilder:yuck::depressed:

At det blir mer slim er normalt. Slimproppen er mørk gul med litt brune eller røde spor i..

Jeg har nettopp forsket på dette fordi jeg også gikk fra ingenting til slim. Hehe. Men det var i 2 dager og så ingenting.

Ja men det kommer opp mye forskjellig! Alt fra blank, blod, gul, brun osv..

Trenger ikke se slik ut. Kan like gjerne være helt klart fast slim, uten blodspor overhodet, eller en nærmest brun klump. Tror det aller meste er normalt. Aldri sett noen tegn til noen propp for egen del, ikke slim heller.

Så spennende [emoji16]

Deler av min gikk for et par uker siden, hver gang jeg tørket meg så hadde jeg det på papiret sånn ca i litt over 1 uke. Nå er det ingen tegn til den i det hele tatt. Er visst helt normalt i følge jordmor [emoji5]

Håper nå som det er nærmere tid til termin at det er modningstegn for din del [emoji1]

Trenger ikke se slik ut. Kan like gjerne være helt klart fast slim, uten blodspor overhodet, eller en nærmest brun klump. Tror det aller meste er normalt. Aldri sett noen tegn til noen propp for egen del, ikke slim heller.
Å jeg leste bare hva en jm skrev. At mange kunne forveksle slimete utflod med proppen.

Jeg merket til den med nr 1 og 2..

Ikke med nr en eller to. Der var det vannavgang med et plask. Denne gangen har den gått i flere omganger.

Spennende! Min forrige fødsel starta med slimpropp, ein del blod og mye slim etter en liten stund med "menssmerter"

Back
Topp