Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så utrolig spennende med sånne tegn
Den klareste slimproppen min kom i første graviditet. Da gikk hele, og det var blodtråder i den. Dermed ingen tvil.
Nå i ettertid har det liksom kommet litt, og litt. Eller jeg har ikke sett noe til den i det hele tatt
At det blir mer slim er normalt. Slimproppen er mørk gul med litt brune eller røde spor i..
Jeg har nettopp forsket på dette fordi jeg også gikk fra ingenting til slim. Hehe. Men det var i 2 dager og så ingenting.
Du kan forresten google slimpropp. Da finner du bilder
Trenger ikke se slik ut. Kan like gjerne være helt klart fast slim, uten blodspor overhodet, eller en nærmest brun klump. Tror det aller meste er normalt. Aldri sett noen tegn til noen propp for egen del, ikke slim heller.At det blir mer slim er normalt. Slimproppen er mørk gul med litt brune eller røde spor i..
Jeg har nettopp forsket på dette fordi jeg også gikk fra ingenting til slim. Hehe. Men det var i 2 dager og så ingenting.
Du kan forresten google slimpropp. Da finner du bilder
Hatt så mye utflod de siste 6 mnd at jeg regner med å «gå glipp av» slimproppen
Å jeg leste bare hva en jm skrev. At mange kunne forveksle slimete utflod med proppen.Trenger ikke se slik ut. Kan like gjerne være helt klart fast slim, uten blodspor overhodet, eller en nærmest brun klump. Tror det aller meste er normalt. Aldri sett noen tegn til noen propp for egen del, ikke slim heller.
Samma herJeg har født fire barn, og aldri sett noen slimpropp.
Slimproopen i mitt første svangerskap var helt blank. Ingen farge i hele tatt, men det var slim, myyye så den kan sikkert komme i mange fargenyanser ja.Ja men det kommer opp mye forskjellig! Alt fra blank, blod, gul, brun osv..