Snartmamma90
Flørter med forumet
Hvordan vet man at den røyk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke alltid den kommer i en hel klomp. Og da er det ikke så lett å vite. Om den kommer i hel form, ser det ut som en stor klump med "snørr". Ofte med litt blod.

Håper litt og litt kommer ut jeg[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] sannheten er ofte ikke like delikat[emoji23]

Husker jeg tenkte det noe lignende - men var mest redd for at vannet skulle gå i bassenget og at jeg ikke skulle merke det [emoji14]Håper litt og litt kommer ut jeg
Går på gravidsvømming, håper bare ikke den går før jeg er ferdig der![]()
Håper litt og litt kommer ut jeg
Går på gravidsvømming, håper bare ikke den går før jeg er ferdig der![]()
Gir meg 38+0, det er siste kurs dagJeg også driver med trening i basseng. Hvor lenge før termin holder du på? Gir du deg noen uker før?
Gir meg 38+0, det er siste kurs dag
Så håper egentlig ikke noe skjer før det.
Føler du bassenget hjelper deg?
Ja og nei. Jeg fikk bekkenløsning i uke 7 og det har bare blitt verre selvom jeg har gått fast til behandling en gang i uken siden uke 10 og brukt bbhugme pute, gode joggesko og vært sykemeldt mye av tiden.Hjelpe meg kjempe mye. Synes det er så deilig å kunne bevege seg lett i bassenget. Nå har jeg mange uker igjen til termin(termin i desember). Men satser på å holde på til rundt termin
Synes du basseng hjelper da?

Googlet det jeg også nåJeg mista slimproppen for 7 uker siden. Har vært forsiktig med offentlig bading, samleie etc. etterpå. Samt vært mye mer i ro.
Det var ikke noen tvil i mitt tilfelle. Så ut som forklart her tidligere [emoji23] Herlig!
Jeg googla i tillegg for å være sikker. Mange herlige bilder der [emoji12] og så leste jeg at i di fleste tilfeller kom babyen innen to uker da, heldigvis varierer dette. Nå er jeg over grensa så blir ikke prematur og er veldig glad for det [emoji3] ønsker jo at både jeg og lille er i best mulig form etterpå. [emoji4]

hahaha [emoji23] herlig!Googlet det jeg også nå
Angrer![]()