Slimproppen

Er ikke alltid den kommer i en hel klomp. Og da er det ikke så lett å vite. Om den kommer i hel form, ser det ut som en stor klump med "snørr". Ofte med litt blod.
 
Håper litt og litt kommer ut jeg :hilarious:

Går på gravidsvømming, håper bare ikke den går før jeg er ferdig der :nailbiting:
Husker jeg tenkte det noe lignende - men var mest redd for at vannet skulle gå i bassenget og at jeg ikke skulle merke det [emoji14]

(Nå ble det aldri et problem, det tok de kun minuttene før han faktisk kom ut)
 
Gir meg 38+0, det er siste kurs dag :)
Så håper egentlig ikke noe skjer før det.

Føler du bassenget hjelper deg?

Hjelpe meg kjempe mye. Synes det er så deilig å kunne bevege seg lett i bassenget. Nå har jeg mange uker igjen til termin(termin i desember). Men satser på å holde på til rundt termin:)

Synes du basseng hjelper da?
 
Hjelpe meg kjempe mye. Synes det er så deilig å kunne bevege seg lett i bassenget. Nå har jeg mange uker igjen til termin(termin i desember). Men satser på å holde på til rundt termin:)

Synes du basseng hjelper da?
Ja og nei. Jeg fikk bekkenløsning i uke 7 og det har bare blitt verre selvom jeg har gått fast til behandling en gang i uken siden uke 10 og brukt bbhugme pute, gode joggesko og vært sykemeldt mye av tiden.

Har lite vondt i bassenget og meldte meg på ett kurs i juni, men det ble avlyst så måtte vente til august før beste kurs. Badet mye selv i mellomtiden, og gikk en til to ganger i uken.
Hjalp jo på syntest jeg at jeg fikk være i bevegelse, både fysisk og psykisk. Men har ikke merket noe bedring i bekkenet desverre.
Nå er det så tungt at en gang i uken er mer enn nok. Men er utrolig deilig å være så og si smertefri en times tid :happy:

Så håper du får badet mye framover fram til fødsel :)
 
Sniker fra januar 2017.

Sist jeg var gravid mistet jeg slimproppen når jeg var 31 uker på vei. Min kom ut som vann. Vi trodde vannet mitt gikk og ble hentet av ambulanse pga hode ikke hadde festet seg enda. Men når vi kom på sykehuset viste det seg at jeg hadde mistet slimproppen.

Så tror det er veldig forskjellig fra person til person hvordan det er.
 
Jeg mista slimproppen for 7 uker siden. Har vært forsiktig med offentlig bading, samleie etc. etterpå. Samt vært mye mer i ro.
Det var ikke noen tvil i mitt tilfelle. Så ut som forklart her tidligere [emoji23] Herlig!

Jeg googla i tillegg for å være sikker. Mange herlige bilder der [emoji12] og så leste jeg at i di fleste tilfeller kom babyen innen to uker da, heldigvis varierer dette. Nå er jeg over grensa så blir ikke prematur og er veldig glad for det [emoji3] ønsker jo at både jeg og lille er i best mulig form etterpå. [emoji4]
 
Jeg mista slimproppen for 7 uker siden. Har vært forsiktig med offentlig bading, samleie etc. etterpå. Samt vært mye mer i ro.
Det var ikke noen tvil i mitt tilfelle. Så ut som forklart her tidligere [emoji23] Herlig!

Jeg googla i tillegg for å være sikker. Mange herlige bilder der [emoji12] og så leste jeg at i di fleste tilfeller kom babyen innen to uker da, heldigvis varierer dette. Nå er jeg over grensa så blir ikke prematur og er veldig glad for det [emoji3] ønsker jo at både jeg og lille er i best mulig form etterpå. [emoji4]
Googlet det jeg også nå :yuck:
Angrer :hilarious:
 
Back
Topp