Slimproppen...

Theeri

Betatt av forumet
Var på do når jeg stod opp idag og jeg tror slimproppen gikk.. (sorry for litt ekle detaljer:) endel fast, gjennomsiktig slim på papiret. Ikke noe blod.. Har en del ubehagelige kynnere om kvelden men ikke noe nå. Hadde dere ringt føden, eller er det ikke noe farlig så lenge det ikke er noe skikkelig vonde kynnere / rier?

Slimproppen kan gå flere uker før fødselen. Om den går tidligt, kan den også gjenndannes. Så alt i alt behøver det ikke si noe, om slimproppen går 34+0 eller nærmere termin.

Jeg ville ikke ringt føden, med mindre du føler deg utrygg på noe da :)

Deler av slimproppen min gikk her om dagen, har nesten konstant kynnere hele tiden, men det tar seg ikke opp eller noe. Så jeg hadde ikle ringt... slimproppen kan gå lenge før, lages på nytt og holde på lenge :p

Men er du bekymret eller trenger å forhøre deg med fagfolk ringer du selvsagt [emoji173]️

Ok. Nei er ikke spesielt bekymret så lenge kynnerne ikke tar seg opp mer eller blir mer ubehagelige osv. Har hørt at det skal være ganske mye slim da hvis hele proppen går så da var det nok bare en del av den.. [emoji4] rart å kjenne hvordan kroppen forbereder seg mer og mer for hver dag nå.. mye modningstegn om dagen [emoji4]

Back
Topp