Slimproppen ?

linnh85

Glad i forumet
Må bare beklage på forhånd for en litt "ekkel" tråd her :p
Men har hatt veldig løs mage i ca en uke nå, lillemor har festa sæ langt ned i bekkenet sist jeg var hos jm .. er plaget med menssmerter osv ..
I går når jeg var på toalettet for å tisse, hørte jeg et "plopp", og i doet lå der en avlang "sak" å fløt .. så ut som tykk tykk utflod (liten strimle) .. om kvelden fikk jeg så innmari smerter i bekkenet og på natta lå jeg så innmari kvalm :/ Fikk ikke sove, og kjente lillemor nesten helt nede ved "dåsa" ...
I dag har jeg enda sinnsyke smerter i bekkenet .. å nå når jeg var på toalettet, lå der en enda lengre strimle av tykk tykk utflod å fløt ... kan dette være deler av slimproppen som går ? Det er barn nr 2 jeg venter, men på storebror hadde jeg planlagt ks, så dette er helt utafor min opplevelse fra førstemann .. noen som vet ?

Høres slik ut :)

Høres veldig ut som en slimete propp ja :p så er nok den som løsner og smertene du opplever kan nok være modnings tegn ;) har det ganske likt minus den proppen, men sist gikk ikke den før jeg var i aktiv fødsel.

Høres veldig ut som en slimete propp ja :p så er nok den som løsner og smertene du opplever kan nok være modnings tegn ;) har det ganske likt minus den proppen, men sist gikk ikke den før jeg var i aktiv fødsel.

Samme her med meg sist gang, at slimproppen gikk i aktiv fødsel (var på do med en gang jeg kom til sykehuset, da var det en blank slimklump og masse slim da jeg tørket meg, ble målt til 4-5 cm like etterpå). Men jeg hadde ingen modning i forkant, hadde bare hatt rier siden morgenen, men var veldig usikker selv, så jordmor ble litt overrasket over at jeg faktisk var i fødsel. :p

Åj :O Ja, men hele er nok ikke kommet enda da :p Er bare 34+2, så hadde håpet hun skulle holde seg inne i noen uker til :) Men jm tror hun blir å komme før tia .. men ikke SÅ før tia da :)

Åj :O Ja, men hele er nok ikke kommet enda da :p Er bare 34+2, så hadde håpet hun skulle holde seg inne i noen uker til :) Men jm tror hun blir å komme før tia .. men ikke SÅ før tia da :)

At proppen går trenger ikke bety at det skjer noe på flere uker enda. :)

Kan være slimproppen ja, men den fornyer seg vist frem til uke 38 :) Så kan være modning eller at noe er på gang, må nesten bare vente å se hva som skjer :)

Ja, da får vi håpe den fornyer seg :) Da legger jeg meg strak ut på sofa å bare tar d med ro i dag :p

Back
Topp