Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke merket noe til min slimpropp, men gjør det ingenting at den går? Bør man kontakte føden eller er ikke det nødvendig? Og hvorfor går den?? *grønn førstegangsgravid*![]()
Har ikke merket noe til min slimpropp, men gjør det ingenting at den går? Bør man kontakte føden eller er ikke det nødvendig? Og hvorfor går den?? *grønn førstegangsgravid*![]()
Har heller ikke sett noe til den. Også nr treJeg har aldri sett noe til slimproppen og er tredjegangs![]()
Er 2 gangs og heller aldri sett noe til denHar heller ikke sett noe til den. Også nr tre
Oi. Litt spennende da at det begynner å være tegn på modning :-D Tror du det er ting på gang? Husker jeg feil eller hadde du født alle før termin?Her har slimproppen gått over ett par uker nå. Hadde litt vonde kynnere i natt, og våknet med litt blod i trusa i dag. Er 31+5 i dag, så håper lille holder seg der inne en stund til!
Tidligere har den "gått" ca 1-2 uker før fødsel, men det skal jo normalt sett gå helt fint, og som nevnt over; Den danner seg på nytt gjennom svangerskapet.