Slimproppen

SykkelPike

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
I dag kl 10 gikk slimproppen. Mye menssmerter fra kl 06! Venter spent på om det fører til noe mer..

Har den gått hos noen andre? Har det eventuelt ført til noe?

Gikk for en uke siden :( ikke skjedd noe mer :( går i tillegg med nesten avflatet livmorhals og åpning men håper det går raskt for deg!

Gikk for en uke siden :( ikke skjedd noe mer :( går i tillegg med nesten avflatet livmorhals og åpning men håper det går raskt for deg!

Så kjedelig da! Ingen tegn til noe her heller enda, utenom litt mer slim for 30 min siden! Litt murringer.. Krysser fingrer - er så klar for å møte ho nå!

I dag kl 10 gikk slimproppen. Mye menssmerter fra kl 06! Venter spent på om det fører til noe mer..

Har den gått hos noen andre? Har det eventuelt ført til noe?

Min gikk for over to uker siden. Hvertfall store deler av den. Fremdeles gravid. Det kan gå ukesvis for noen, og fortere hos andre.

Du er lenger fremme enn meg ser jeg, da så da skjer vel saker og ting forhåpentligvis fortere for deg. Min gikk i uke 34, så er bare glad for at det ikke skjedde noe mer da. Er ikke mye annet man kan gjøre enn å vente, men du har jo ikke lenge igjen nå uansett :)

Back
Topp