Slimproppen

anines

Elsker forumet
Ja, den berømte slimproppen :p Så aldri noe til den sist. Det er ikke sånn at hele har gått enda heller, men tror den går litt og litt for kommer ofte en del slim etter jeg har vært på do. Men det har vart så mange dager nå. Kan det være noe annet? Eller er det kanskje det at den bygger seg opp igjen litt og litt også? For den gjør vel det og om den går lenge før fødsel feks?

Man kan få den flere ganger :-) Da min gikk var det en ganske blank slimklump med en blodstripe i.

Har ikke vært noe blod i slimet som har kommet ut her. Men synes det er fryktelig mye som har kommet sånn fordelt utover :p
Det kan nok være slimproppen selvom det ikke er blod i den vil jeg tro :-) De kommer jo i veldig forskjellige farger og fasonger har jeg hørt :-P

Slimproppen kan gå over flere dager der litt og litt kommer,så det kan absolutt være den.Ikke alltid det er blodspor i den heller:) Krysser fingrene for at det skjer noe:happy:

Jeg har det på samme måte, kommer slim... Har gjort det i mange dager nå. I går kveld var det litt blod i den og, og trodde det var noe på gang. Men våkna i dag tidlig, og da var det rolig igjen...

Kan ikke skjønne at det skal være så mye slim! Hvor kommer det fra!? :p Nå har jeg hatt det i to uker eller noe. De siste dagene har det kommet mer. I går og i dag har det også vært litt blod, vet ikke om det er tegningsblødning eller om det kommer av at jeg ble strippet på mandag. Blødde i hvert fall ikke noe den dagen jeg ble strippet, og det var andre gangen jeg ble det. Blødde ikke første gang heller.

Kan ikke skjønne at det skal være så mye slim! Hvor kommer det fra!? :p Nå har jeg hatt det i to uker eller noe. De siste dagene har det kommet mer. I går og i dag har det også vært litt blod, vet ikke om det er tegningsblødning eller om det kommer av at jeg ble strippet på mandag. Blødde i hvert fall ikke noe den dagen jeg ble strippet, og det var andre gangen jeg ble det. Blødde ikke første gang heller.

Håper det skjer noe snart frøken!
Jeg har siste kontroll i dag, skal spørre om å bli strippet på nytt igjen nå, se om jeg får noe fremgang. Blod og slim er jo et godt tegn nå på slutten :happy119

Håper det skjer noe snart frøken!
Jeg har siste kontroll i dag, skal spørre om å bli strippet på nytt igjen nå, se om jeg får noe fremgang. Blod og slim er jo et godt tegn nå på slutten :happy119
Håper jeg og! Lykke til i dag :) Hvor mange ganger har du blitt strippet tidligere? En?
Uansett om babyene våre kommer i dag, i morgen eller neste uke kommer de jo snart, men guud ventetiden føles så lang og så fjernt unna.

Håper jeg og! Lykke til i dag :) Hvor mange ganger har du blitt strippet tidligere? En?
Uansett om babyene våre kommer i dag, i morgen eller neste uke kommer de jo snart, men guud ventetiden føles så lang og så fjernt unna.

Jeg har blitt strippet to ganger, men den siste gangen var jeg ganske syk så kjente at ingenting kom til å skje. Fikk ikke litt murringer en gang, hadde bare feber fordi jeg var syk :p Men nå begynner formen min å bli bedre så vil prøve på nytt :)

Det er som du sier kort tid igjen. Vi har gått 40 uker sånn her så noen dager fra eller til har ikke så mye å si etterpå, men slitsomt når man er så nærme mål!

Back
Topp