Ok...beklager detaljer, men noen av dere som har hatt at deler av slimproppen har kommet ut!
Oppdaget det nettopp på toalettet. Var ikke utflod for det er helt tynt og melkeaktig. Dette var nesten gjennomsiktig og en slimete klump
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yup...god beskrivelseHøres ut som det ja. Seig greie
Kan dannes på nytt ja. Kan jo alltids ringe føden å spørre hva de sier. Spørs jo hvordan graviditeten din er og har vært.Yup...god beskrivelsemen, danner den seg på nytt? Ikke sånn at jeg kan forvente at resten detter ut i nærmeste fremtid?
![]()
Hehe...helt ok, jeg begynte med detaljeneVar den litt hard/kompakt? Jeg har noen dager veldig slimaktig gul utflod, men ikke hver dag. Men det ligger ikke som en klump på papiret når jeg tørker meg.. (Sorry ekle detaljer)![]()
Ja, nei var egentlig ikke i tvil om hva det var når jeg så det. Var heller i tvil om jeg nå burde forvente resten etter hvert eller om det dannes en nyMin har gått samme dag som vannet har gått begge gangene. Har ikke nølt på hva det har vært, ser ut som gelé/tykt slim. Men har også hørt at den kan gå litt og litt, og danne ny.
Synes nesten du lager liiiiitt for mye spenning i denne gruppa her nå!!Hehe...helt ok, jeg begynte med detaljeneNei, så ut som en del av en glassmanet. Kompakt slimklump på papiret
Satser på at det går greit. Finner jo fort ut det
![]()
![]()
Åh...sorrySynes nesten du lager liiiiitt for mye spenning i denne gruppa her nå!!ringer du føden, eller bare venter og ser?
Hehe, høres ut som du har hele roenÅh...sorryNei, hver gang jeg har ringt føden så har jeg endt opp der...gidder ikke, vil ikke, orker ikke
Fikk vite på tirsdag at livmorhalsen nå var forkortet og at den har begynt å åpne seg fra innsiden. Men, så lenge ingenting drastisk skjer så går det nok godt fikk jeg beskjed om. Jeg ser det an. Kommer der mer eller jeg begynner å få sammentrekninger igjen, så ringer jeg
Kan lett gå godt
![]()
Hahahaha!! Nei, om jeg kan noe for det så sees vi ikke i morgenHehe, høres ut som du har hele roenhadde vært panisk om det var meg. Selv om jeg venter tredje. Men nå har jo du vært inne et par ganger allerede, mulig roen kommer pga det. Jeg skal inn på vekstestimering i morgen, kanskje vi sees?
eller helst ikke, for din del da
![]()
Har vært innlagt to ganger, fått lungemodningssprøyter, riehemmende drypp osv, men det er først nå jeg har sett tegn til glassmanetenMin gikk i uke 28, og jeg ba jm sjekke om noe var på gang. Da hadde jeg allerede 3 cm åpning og vle lagt inn med riehemmende drypp enda jg ikke hadde rier. Det hjalp uansett for det har ikke sjedd noe mer og nå er jeg straks 33 uker![]()
Samme greia her også, hun prøver visst å sparke seg ut, hehe!Har vært innlagt to ganger, fått lungemodningssprøyter, riehemmende drypp osv, men det er først nå jeg har sett tegn til glassmanetenJeg ble innlagt grunner rier, men når jeg var på sjekk nå sist ble det påvist åpning fra innsiden. Så lenge våre små holder seg på plass i noen uker til!
![]()
Hehe...de kan vente til uke 34 minst!Samme greia her også, hun prøver visst å sparke seg ut, hehe!