Slimproppen?

Jordnærlykke

Glad i forumet
Var på do nå nettopp og da kom det masse gjennomsiktig slim. Kan det være slimproppen som gikk?
Så for meg at den var grønn/brun og som en manet/propp.
Aldri vært så entusiastisk over gugge som har kommet ut der nedentil før

Hehe, entusiastisk over gugge ja... ler litt :) Ser etter hver gang jeg er på do jeg og. Husker fra sist at det aldri kom noen klump hos meg, bare gugge, og etter en stund blandet med litt blod. Så gikk det 1-2 dager før riene kom ordentlig i gang. Men er nesten 8 år siden sist, så er ikke sikkert jeg husker rett.

Ja! Følte gugge var det mest passende ordet. Ropte på mannen og viste han papiret - jeg var såååå stolt!
Det blir spennende å se om det kommer noen flere tegn eller om alt forholder seg like rolig.
Jeg skal frakte et piano i morgen så det hadde vært fint om hun kunne vente til onsdag.

Her har den gått to ganger. En for fem uker siden og forrige søndag.. 41+2 i dag... Ikke for å sette en bremse for slimpropp-feiringen, men kan altså bety ingenting også...:D

Her har den gått to ganger. En for fem uker siden og forrige søndag.. 41+2 i dag... Ikke for å sette en bremse for slimpropp-feiringen, men kan altså bety ingenting også...:D
Slimproppfeiring :laughing001

Hehe.. Signerer på innlegget over; min gikk for over 2 uker siden, så har dessverre ingenting å si ifht når fødselen skjer! ;)

Var på do nå nettopp og da kom det masse gjennomsiktig slim. Kan det være slimproppen som gikk?
Så for meg at den var grønn/brun og som en manet/propp.
Aldri vært så entusiastisk over gugge som har kommet ut der nedentil før

Min slimpropp var også bare gjennomsiktig.. Men litt sånn hardt slim som sto av seg selv! Haha :D

Slimproppfeiringen! Knall!
Føler på meg at hu ikke kommer i dag. Men hu kan gjerne komme på onsdag! Så får vi se om hu hører etter :D

Slimproppen min gikk i dag. Ser at dere skriver at det gjerne ikke har en sammenheng med en begynnende fødsel. Men hadde dere smerter når den gikk? Mensensmerter i rygg og mage? Har holdt på i hele dag og kommer tidvis i tak, men det kan jo kanskje bare være maserier? Eller lureri som det også kalles :-)

Slimproppen min gikk i dag. Ser at dere skriver at det gjerne ikke har en sammenheng med en begynnende fødsel. Men hadde dere smerter når den gikk? Mensensmerter i rygg og mage? Har holdt på i hele dag og kommer tidvis i tak, men det kan jo kanskje bare være maserier? Eller lureri som det også kalles :-)

Hadde smerter som du beskriver både dagene før og dagene etter at proppen gikk!;) Men får håpe for din skyld at d er noe annet enn maserier! :D

Hadde smerter som du beskriver både dagene før og dagene etter at proppen gikk!;) Men får håpe for din skyld at d er noe annet enn maserier! :D
OK :-) greit å vite. Har ikke hastverk ennå så det er helt greit hvis ikke det er fødselen som er i gang! :-)

Jeg hadde menssmerter som kom og gikk i 2 dager etter at slimproppen gikk. Men så gikk det helt over!

Har menssmerter i lårene som kommer og går. I dag har jeg også smerter under brystkassen, solar plexus, de kommer som vonde tak.

Back
Topp