Kan den være gulaktig? Var på do å tisset iste, etter eg hadde tørka meg og dradd på meg klærne ble det ganske vått i trusa. Da eg så etter var det gulaktig slim, en god del. Ble våt gjennom tightsn.. Kan dette være slimproppen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det snart blir noe action hos deg. Kan gå veldig fort når det først skjer noeVar ikke noe spesielt tykkelse på det nei, men var noe annet enn utflod.
Håper noe skjer snart! Utålmodig eg![]()
Høres mest ut som en oppsamling av utflod, evt rester etter mannen![]()
Jeg spurte jm om det for litt siden, da jeg opplevde noe lignende. Og når slimproppen gikk med første var den mest som ei diger snørrklyse de første gangene og etterhvert med blodspor i seg (den kom i deler over 2 dager).
Utfloden forandrer seg hele veien, synes jeg..Vi har ikke hadd sex siden ettermiddagen igår, har også dusjet siden da og vasket meg igjen før urinprøve hos JM idag. Men hadde et tilfelle tidligere hvor eg trodde eg lak fostervann, men det viste seg og være mye utflod. Men synes dette var så anderledes![]()
Utfloden forandrer seg hele veien, synes jeg..
Var ikke noe spesielt tykkelse på det nei, men var noe annet enn utflod.
Håper noe skjer snart! Utålmodig eg![]()
Kan vel hende det bare var utflod da, men hadde virkelig håper på en start nå.. Er så sliten..
Hvor langt har du kommet nå? Husk st det er like vanlig å gå på overtid! Prøv å omstill forventningene dine litt, ellers blir de siste ukene lange!
Er 38+4 nå idag. Skal tilbake på ny vekst kontroll på liss julaften, JM sa eg burde forberede meg på å bli igangsatt da mest sannsynlig. Så prøver holde en finger på at eg blir liggende på juleaften. Men litt forberedt på at det kan bli lengre til også. Bare så ekstra sliten nå som eg har fått bihulebetennelse i tillegg til alt annet :-/
Uff stakkarDet skal ikke være lett altså
![]()
Du får ha masse god bedring, håper bihulebetennelsen går over snart <3
Slimproppen kan gå litt etterlitt, hvis hele kommer er det som en glassmanet. Min gikk 38+2, babyen kom 40+4!Kan den være gulaktig? Var på do å tisset iste, etter eg hadde tørka meg og dradd på meg klærne ble det ganske vått i trusa. Da eg så etter var det gulaktig slim, en god del. Ble våt gjennom tightsn.. Kan dette være slimproppen?
Huff, skjønner deg godt, var sliten jeg også på slutten. Klem.Kan vel hende det bare var utflod da, men hadde virkelig håper på en start nå.. Er så sliten..
Hvordan er formen din? Lykke til på overtidskontroll i morgen!Huff, og jeg som ikke har noe slim! Kun tyntflytende utflod:-( Er redd jeg er veldig umoden, selv om jeg er 41+2. Ja, ja, overtidskontroll i morgen - blir spennende å høre hva de sierPrøver å forberede meg på alle mulige utfall..