Slimproppen

Prestekragen92

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
*Aprilbaby 2018*
Hvordan ser denne ut? Hvordan vet man om den er gått? :)

Hvordan er det med denne når man er kommet så langt som vi er kommet nå? :) er det noe man må tenke spesielt på, eller passe seg for?

Ble litt mange spørsmål nå :p er 35+2 og lurer på om slimproppen min gikk i stad :o :p
Noen andre som har opplevd det samme? :)

Hos meg var det veldig mye slim med rosa striper og etter det begynte jeg å blø :) det var starten på fødselen med begge mine, men jeg vet at den kan gå i biter, flere ganger og uten at det betyr fødsel i det hele tatt så den er litt mystisk :)
jeg tror bare slim ikke er så farlig, men hvis man blør også er det mer seriøse saker på gang? :)

Tror ikke man skal bade i svømmehall om slimproppen har gått pga infeksjonsfare :)

Hos meg var det veldig mye slim med rosa striper og etter det begynte jeg å blø :) det var starten på fødselen med begge mine, men jeg vet at den kan gå i biter, flere ganger og uten at det betyr fødsel i det hele tatt så den er litt mystisk :)
jeg tror bare slim ikke er så farlig, men hvis man blør også er det mer seriøse saker på gang? :)

Hos meg var det nå (unnskyld for detaljer..:oops:) en slimklump som var større enn tommelneglen min, med blodspor i..

Vet du/noen om den kommer tilbake igjen når man er kommet så langt? :)

Den er mer som en slimklump med litt blod i ja, som sagt over her.. I første svangerskap merka jeg ikke noe til den, mens andre gangen kom den bare noen dager før fødsel..

Sist gangkom det bare masse slim, med litt blod i. Ingen typisk propp, gikk nok litt og ltt :) fødte 14 dager senere.
Så jeg tenker at når min går så føder jeg om 14 dager :hilarious: Kn vel få meg en overraskelse der da.

Hos meg var det nå (unnskyld for detaljer..:oops:) en slimklump som var større enn tommelneglen min, med blodspor i..

Vet du/noen om den kommer tilbake igjen når man er kommet så langt? :)

Det høres ut som bare en bit av den :) ville fulgt med om det kom mer! Om den kommer tilbake så sent vet jeg ikke :)

Her så det ut som en gulaktig geleklump. Den gikk i uke 26+2, og jeg fødte to dager senere. Så her betydde det at fødselen var i gang, men de sa til meg på føden at det ikke trengte å bety det

Sist gangkom det bare masse slim, med litt blod i. Ingen typisk propp, gikk nok litt og ltt :) fødte 14 dager senere.
Så jeg tenker at når min går så føder jeg om 14 dager :hilarious: Kn vel få meg en overraskelse der da.

Samme her, 14 dager før, og tenker det samme denne gangen :P Hos meg var den som en klump med litt blod i. Gikk uke 36, fødte uke 38.

Samme her, 14 dager før, og tenker det samme denne gangen :p Hos meg var den som en klump med litt blod i. Gikk uke 36, fødte uke 38.
Her gikk den uke 38, fødte uke 40 :) men greit med et 14-dagers forsvarsel da, hehe.

Så ut som en klump med slim for å si det sånn:P husker ikke om jeg så noe blodspor der. Den gikk når jeg var på do og tørket meg, og tilfeldigvis kikket jeg på papiret:P dette var i uke 35, dagen etter begynte jeg å blø. Fødte en uke etter den gikk.
Mener å ha hørt at hvis det er blodspor i den så kan det var tegn på at fødsel nærmer seg. Leste meg grønn på det da jeg ble innlagt pga det:P hehe.

Back
Topp