Slimproppen

Nr32024

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Min har enda ikke gått.. har hørt den kan gå alt fra uker - dager og timer før fødsel.. det er liksom den jeg går og venter på nå.. så derfor lurer jeg på : når gikk din slimpropp?

Min har ikke gått enda og jeg er 38+6 i dag. Men bekymrer meg ikke så mye for slimproppen egentlig. Jeg har to jenter fra før og jeg opplevde aldri at slimproppen gikk. Begge de fødslene startet med vannavgang, så kanskje den gikk da uten at jeg merka det?

Jeg er 40+0 idag og termin på lørdag så begynner å bli litt utolmodig.. Hehe

Det er ikke noe å vente på. Det er vel heller uvanlig at den går som starten på en fødsel, jeg tror de fleste ikke merker noe til den og at den går under fødsel.

Med første gikk den ilag med vannet på sykehuset, og med andre gikk den da riene begynte :) Så den trenger nødvendigvis ikke å komme tidligere enn alt annet

Godt å høre da det murrer som bare det nedi der. Håper det er noe på gang ☺

Min gikk akkurat 4 døgn før han var ute :) men da også 1 uke og 6 dager på overtid (fødselen altså)

Med storebror gikk den sammen med vannet om morgenen 40+1 ;) Ikke sett snurten av den ennå, 10 dager til termin nå.

Jeg lurer på om min gikk for nesten to uker siden, enten da eller så sitter den på plass enda :p

Back
Topp