Slimproppen

ICSIgravid

Andre møte med forumet
Jeg er litt i tvil om slimproppen min gikk idag. Var på do, og når jeg tørket meg oppdaget jeg at det var veldig mye utflod på papiret. Sjekket det nærmere og så ei lang remse med slim. Måtte tørke 2-3 ganger før alt var borte.. Noen andre som har erfaring her? Leste litt at den som regel er lyserosa, men det var ikke det som kom her idag. Kun blankt/gult.

Jeg har hatt det sånn mange ganger i svangerskapet, i dag kom det en del rosa utflod med slim. Aner ikke om dette kan være den :)

Trenger ikke være lyserosa. Mange som har en sånn gøsjegrønn farge/gulfarge også, men kanskje litt fast form. Når min gikk etter riene var begynt var det blodstriper i den, men selve slimet var hvitt. Herlig informasjon :p

Jeg har hatt mye slimete utflod i svangerskapet. Har vært helt blankt da.. Vet ikke hvordan slimproppen er men vil tro det er normalt

Mange får også endret utflod på slutten av svangerskapet, så det kan være det.

Har hatt endret utflod den siste tiden, men idag kom det som sagt også ei stripe med slim. Den var "fast", og annerledes enn utflod.

Får spørre jordmor når jeg skal dit, bare så synd det er enda tre uker til...

Forstår det slik at det ikke er noen fasit på hvordan slimproppen ser ut, så får bare se det an ;)

Er nok mest sannsynlig bare vanlig utflod :) Normalt at den forandrer seg fra tid til annen. Har hatt slik utflod iblandt jeg og :p

Er ikke alltid det er lys rosa. Høres ut som s
Har hatt endret utflod den siste tiden, men idag kom det som sagt også ei stripe med slim. Den var "fast", og annerledes enn utflod.

Får spørre jordmor når jeg skal dit, bare så synd det er enda tre uker til...

Forstår det slik at det ikke er noen fasit på hvordan slimproppen ser ut, så får bare se det an ;)
Synes det høres ut som slimproppen jeg :)

Uansett hva det var så kan slimproppen gå flere ganger. Den fornyer seg selv med mindre man får rier og større åpning :)

Når slimproppen går er man liksom ikke i tvil :p dette hørtes ut som utfold, har hat det slikt jeg også, som mange andre skriver her :)

Back
Topp