Slimproppen

Johanne95

Flørter med forumet
Beklager noe ekle detaljer
Natt til igår når jeg la meg merket jeg at jeg fikk noe slimete mellom bena. Tørket meg med et papir og var en ca 4 cm lang slimsnor! Tenkte ikke mye mer på det før nå egentlig! Var helt gjennomsiktig. Utfloden min bruker å være mer hvitaktig og ikke like slimete, men det var første tanken min i går når det skjedde. Kunne det vært slimproppen eller MÅ slimproppen være masse slim? De fleste jeg kjenner forteller at de tørker vekk masse slim, mens jeg bare hadde denne korte snora:o er uke 35+3

Det kan være en del av den, men mest sannsynlig er det bare vanlig "sliming".. Da min slimpropp gikk var det en grønn, snørraktig klump. Den var ganske stiv. Senere nå har jeg mer slim som må tørkes, og noen ganger sånne slimsnorer som du beskriver nå.

Okei!:) takk! Ble litt nysgjerrig! Tror jeg kan sammeligne konsistensen med litt hardt snørraktig slim! Får se de neste dagene om det skjer noe mer da:)

Jeg har hatt det sånn i fler uker, så her er det bare utflod og ikke slimpropp. Konsistensen er akkuratt som du beskriver :p men nå har jeg generelt hatt veldig mye slim siden positiv test, hvis du ikke har hatt det men plutselig fikk så kan det jo være noe :) her kunne jeg aldri sett om slimproppen hadde gått hvis den ikke var en annen farge :p

Hadde det slikt før og etter proppa gikk, men selve proppa ser nesten ut som det blanke på bogskinken ( blir lenge til jeg spiser det igjen :p)

Back
Topp