Slimproppen

Iceangel91

Glad i forumet
Hei jenter :) her har slimproppen gått flere ganger, men for 1-2 timer siden har den gått helt tror jeg :/ har hatt en del kynnere siden uke 13-14 men har ikke vært vonde før de siste ukene ... Har hatt et svangerskap før men det var helt ulikt dette :O noen flere så har opplevd av slimproppen går så ofte ?

Oi - allerede? Trodde ikke den gikk før det nærmet seg litt mer jeg.. Skal være på vakt, Hehe :)

Jeg så aldri min sist svangerskap, så følger godt med nå :p men har ikke sett noe ennå!

Spennende :) har ikke sett noe til den ennå,men merker heller ikke noe til den sist.. Første gangen gikk den ca en uke før fødselen startet..men da gikk jeg 10 dager over.

Første gang jeg merket noe av den var i uke 24-25 :) håper baby holder seg inne en god stund til :P

Merker man at den går? Utenom at det blir vått?
Jeg merket ikke noe før jeg så den i trusa da jeg skulle på do.. Kjentes egentlig bare ut som vanlig utflod som kom.. Men er vel ulikt ift mengde som kommer kanskje.. :)

Kan det ha noe å si at den har kommet :D? Bare lurer av nysgjerrighet i tilfelle det skjer :p hva skal man tolke det som :p

Det er visst det første tegne til evt fødsel tror jeg :P Hvertfal det jeg har lest rundt om kring :P

Ja jeg også, men så har jeg også lest at den kan gå, og komme tilbake og gå igjen og komme tilbake mange uker før, så vanskelig da :o haha, gøy at vi nærmer oss uansett så sånne tegn begynner skje :D

Sniker fra september ;) men forrige svangerskap gikk slimproppen i uke 37. 5 timer etterpå gikk vannet og 10 timer etter at slimproppen gikk var jenta født :)

Back
Topp