har siden igår kommet masse blankt slim. Hver gang jeg er på do, må jeg tørke meg flere ganger for å få det bort. Kan det være slimproppen som går gradvis? Ser virkelig ikke ut som noen propp, ingen tegn til blod i den heller bare helt blankt slim.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe mer som skjer? Action?har siden igår kommet masse blankt slim. Hver gang jeg er på do, må jeg tørke meg flere ganger for å få det bort. Kan det være slimproppen som går gradvis? Ser virkelig ikke ut som noen propp, ingen tegn til blod i den heller bare helt blankt slim.
Nei, ikke noe mer enn at jeg føler jeg må tisse litt oftere. Og det er endel blankt slim hver gang! Skal uansett settes igang imorgen pga stigende BT og protein i urinen, men er helt greit hvis jeg modnes av meg selv nå kjenner jegEr det noe mer som skjer? Action?
Hatt slikt blankt slim i snart 9mnd jeg. Masse og har måtta tørke meg mange ganger for å få bort og bruke truseinnlegg. Så for meg er det bare utflod og ingen slimproppNei, ikke noe mer enn at jeg føler jeg må tisse litt oftere. Og det er endel blankt slim hver gang! Skal uansett settes igang imorgen pga stigende BT og protein i urinen, men er helt greit hvis jeg modnes av meg selv nå kjenner jeg![]()
Nå er det kanskje nytt for meg, så kanskje det ikke er det samme? Har jo hatt endel mer utflod enn vanlig hele svangerskapet, men ikke sånn som nå liksom...Hatt slikt blankt slim i snart 9mnd jeg. Masse og har måtta tørke meg mange ganger for å få bort og bruke truseinnlegg. Så for meg er det bare utflod og ingen slimpropp