Slimproppen

Bondefruen

Forelsket i forumet
En del av slimproppen har gått! Den ekle klysa så jeg da jeg var på do nå nettopp, usj..

Jeg har ligget med sterke tak i ryggen å vondt i magen i 3 timer i dag, så jeg tror ikke det er så lenge til noe skjer (håper iallefall :) ) Det var nok sterke kynnere, men sterke nok til at jeg bare lå å brummet for meg selv.

Oi spennende. Med min andre gikk slimproppen på samme måte og 2 timer senere var jeg i fødsel. Lykke til og hold oss nyskjerrigperer oppdaterte.

Så spennende! Jeg mista min forrige lørdag og her har det bare blitt intense mensensmerter i "tak" og sterkere/oftere kynnere :/ Lykke til :)

Takk jenter :) Proppen kan jo gå lenge før fødselen, må bare håpe det går litt fortere. Jeg ble helt sjokkert da det startet i dag, for da jeg gikk med gutten gikk jeg 10 dager over tiden! Nå er jeg kun 36+3 :P

Oi oi :D Nå skjer det saker og ting hos fler! Spennende!!! :D

-Fra appen-

Masse lykke til <3

Lykke til :) dette går bra :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Oi! Lykke til! Og hold oss oppdatert :D
Jeg vet ikke om slimproppen har gått hos meg, men for litt over en uke siden kom det ut en stor blank/litt gulalktig slimklump. Tror ikke det var den siden alle andre prater om at det ofte er litt blod i den og sånn :P

Så spennende å se at ting skjer hos oktober jenter. Jeg har 2 uker til men ingenting stor skjer. Lykke til!

Oi! Lykke til! Og hold oss oppdatert :D
Jeg vet ikke om slimproppen har gått hos meg, men for litt over en uke siden kom det ut en stor blank/litt gulalktig slimklump. Tror ikke det var den siden alle andre prater om at det ofte er litt blod i den og sånn :p

synes det høres sånn ut! har hørt at det ofte kan sees gulaktig klumper i den:)

Back
Topp