Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min har ikke gått, jeg er 40+0. Kan jeg spørre åssn "den gikk"? Jeg har hatt litt og litt slimavgang med litt ulik konsistens de siste dagene..men vet jo ikke om det har med den å gjøre.....!I dag gikk slimproppen min, uke 39+1. Har deres gått? Og for de som har født, hvor lenge før fødselen startet gikk den? Spent![]()
Min har ikke gått, jeg er 40+0. Kan jeg spørre åssn "den gikk"? Jeg har hatt litt og litt slimavgang med litt ulik konsistens de siste dagene..men vet jo ikke om det har med den å gjøre.....!
merket ingen ting, men ekstra mye murringer og nedpress i dagene rundt. Trenger jo ikke bety noe ifht slimproppenKjenner en at den går, eller ligger den plutselig bare i trusa/papiret?
Jeg kjente ikke at den gikk. Har jo hatt murringer i magen/menslignende smerter en stund da. Jordmor sa dette var gode modningstegn.Kjenner en at den går, eller ligger den plutselig bare i trusa/papiret?
Takk!Spennende!! Det kan jo være fødsel rundt hjørnet daIallefall et bra tegn på modning da!
Den gikk delvis her, tror det kom noe rett før termin og resten i forbindelse m stripping/tøying uka etter termin.
Lykke til da!!!