Slimproppen

Druesaft

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
I dag gikk slimproppen min, uke 39+1. Har deres gått? Og for de som har født, hvor lenge før fødselen startet gikk den? Spent :)

Med første gikk det 1 døgn fra slimproppen gikk og til ungen var ute :)
Foreløpig har jeg ikke sett noe til den denne gangen!

gikk litt torsdag morge, masse torsdag kveld og så en stor klump fredag morgen. Riene satt i gang forsiktig ca. ett døgn etter siste resten fra proppen, og nærmere ett døgn etter det var jenta ute :)

I dag gikk slimproppen min, uke 39+1. Har deres gått? Og for de som har født, hvor lenge før fødselen startet gikk den? Spent :)
Min har ikke gått, jeg er 40+0. Kan jeg spørre åssn "den gikk"? Jeg har hatt litt og litt slimavgang med litt ulik konsistens de siste dagene..men vet jo ikke om det har med den å gjøre.....!

ser ut som glassmanet, veldig annerledes enn vanlig slim/utflod. Jeg var ikke i tvil. min hadde bare blod helt til sist.

Mim gikk det en stor bit av i stad, er 39 uker i dag. Har ikke opplevd det med de to andre, og rett før og rett at den kom ut så hadde jeg skikkelig vondt i magen. Kjenner det jobbes godt der nå og håper at det ikke drøyer så alt for lenge. Kan godt føde med en gang kjenner jeg;)

Glassmanet var en god forklaring!! Sånn så min ut med førstemann også :-) da gikk den et døgn før snuppa ble født. Nå er jeg tre dager på overtid og har ikke sett snurten til den....

Sent from my iPhone using BV Forum

Sist gang gikk den etter riene startet. Ikke sett no foreløpig denne gangen, uke 39 i dag :-) venter i spenning. Føler kanskje litt mer jobbing down under nå enn sist (men mulig jeg bare ikke husker tilbake :-P)

Har ikke merket noe til den her enda, så igrunn aldri noe til den sist heller da, så lite hjelp i meg:p..

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

Min har ikke gått, jeg er 40+0. Kan jeg spørre åssn "den gikk"? Jeg har hatt litt og litt slimavgang med litt ulik konsistens de siste dagene..men vet jo ikke om det har med den å gjøre.....!

Jeg har hatt litt mer utflod de siste dagene, mer klumpete, så var litt i tvil. I dag, etter jeg hadde tisset, var det en del slim på papiret. Tenkte kanskje det kunne være bare mye utflod (litt ulogisk, siden jeg ikke har hatt det tidligere i svangerskapet). Gikk så på do en halvtime etter, og da var det enda en gang mye slim. Dro så til jordmoren for kontroll, og lånte toalettet der, og da var det mye mer ganske tykt slim, ca en spiseskje (:P). Ikke noe blod og ganske blank/hvit for min del. Ikke noe mer etter dette. Rimelig sikker på at det var slimproppen altså. Søsteren min beskrev det helt likt som for meg, og hun fødte under et døgn senere :) Ingen andre tegn til fødsel enda, så får bare smøre meg med tålmodighet! Håper det skjer noe mer i natt :)

Slimproppen gikk samme dagen som fødseln startet hos meg:)

Første gang merket jeg ikke noe til den.
Andre gang gikk den ca 17 timer før fødselen.
Tredje gang gikk den et par dager før.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Min gikk nok litt og litt i over en uke..

Kjenner en at den går, eller ligger den plutselig bare i trusa/papiret?
Jeg kjente ikke at den gikk. Har jo hatt murringer i magen/menslignende smerter en stund da. Jordmor sa dette var gode modningstegn. :) Har ikke skjedd noe mer hos meg, og nå er det snart et døgn siden den gikk.. Får prøve å ikke legge så mye i det, annet at det betyr at jeg er rimelig fødeklar.

Spennende!! Det kan jo være fødsel rundt hjørnet da ;) Iallefall et bra tegn på modning da!
Den gikk delvis her, tror det kom noe rett før termin og resten i forbindelse m stripping/tøying uka etter termin.

Lykke til da!!!

Back
Topp