peggy Gift med forumet 17 Jan 2006 #1 noen andre som kansje har mistet den alt ?? tror kansje min gikk på søndag!
L Lisee Elsker forumet 17 Jan 2006 #2 Ingen slimpropp av avveie her enda[;)] Må vi ta mer forhåndsregler når den har gått? Har hørt snakk om at en ikke bør bade i basseng etterpå?
Ingen slimpropp av avveie her enda[;)] Må vi ta mer forhåndsregler når den har gått? Har hørt snakk om at en ikke bør bade i basseng etterpå?
fruluna Forumet er livet 18 Jan 2006 #3 Ingen propp borte her heller så vidt jeg vet.. Håper at den kommer snart [;)]
Rosali Elsker forumet 18 Jan 2006 #4 Ingen slimpropp borte her heller. Hadde vært gøy om den gikk, for da vet man likesom at det nærmer seg..
Ingen slimpropp borte her heller. Hadde vært gøy om den gikk, for da vet man likesom at det nærmer seg..
Søster Jordbæret Forumet er livet 18 Jan 2006 #5 Har ikke merket noe til at slimproppen min har gått heller!!
lilla Glad i forumet 18 Jan 2006 #7 har ikke merket noe til slimproppen enda[8|]....men det er ikke alle som ser noe til den i det hele tatt.
har ikke merket noe til slimproppen enda[8|]....men det er ikke alle som ser noe til den i det hele tatt.