Slimproppen

lena1986

Andre møte med forumet
I natt gikk slimproppen, hatt en del kynnere og mens murringer. Kjenner skikkelig trykk mot underlivet. Ved hvert do besøk har det vært masse blodslim, skal det være sann??! Var hos jm i går og hun sa det var 2 cm åpning. Er jeg langt unna fødsel??!

Det høres riktig ut, men kan være vanskelig å si når du føder likevel =) 
Slimproppen min gikk gradvis, begynte nesten to uker før fødsel tror jeg. 
Men lykke til =)

Det skal nok være sånn ja. Ikke lett å si når fødselen starter men det er ihvertfall et godt tegn på at kroppen forbereder seg på fødsel. Min slimpropp gikk i helgen og hadde også 2 cm åpning hos jordmor når jeg var der på torsdag, men ingen baby her enda. Er ikke annet å gjøre enn å vente. Men hvis du har vonde kynnere kan det jo hende det tar seg opp :) tvi tvi og lykke til!!

Spennande! :)

Med nr 1 gjekk slimproppen like før vannet mitt gjekk..

Og med nr 2 gjekk slimproppen min på termin og ho kom ikkje før 8 dagar seinare.. Ikkje for å vere kjip, men man kan diverre gå ei stund før ting settast i gang.. 

Her har slimproppen gått i etappevis dei siste 3 dagane, har 3 cm åpning, så det einaste som mangler her er at vannet går eller riene begynner.. Men trur nok ikkje det skjer med det første ;)

Men du må ha masse lykke til! :) Håpar babyen din vil finne vegen ut snart.

8 dager etter... Da må jeg smøre meg med tålmodighet:) Hadde veldig kynnere i natt, men det har gitt seg nå. Har fremdeles blodslim, er dette rester av slimproppen??!

Med førstemann , så gikk slimproppen på en tirsdag eller onsdag, og guttungen kom søndagen etter.. =)
Venter på at den skal evt. gå denne gangen, men tror den kommer til å gå gradvis..

tvi tvi og håper du ikke må gå så lenge...

Lykke til

Back
Topp