slimproppen?

muffinsdronningen

Glad i forumet
Kan det være slimproppen som gikk?
var på do og da kom det masse slim/utflod med annen farge enn det pleier litt brunaktig og enda mer klumpete enn vanlig utflod.

Kan høres sånn ut ja, spennende! Her ser det også ut som det skjer ting, ett minutts rier med seks minutters mellomrom... Sååå får vente litt til før jeg ringer, men krysser fingrene for at det fortsetter og tar seg opp. Gjør veldig vondt ihvertfall, og værre skal det bli, men er jo verdt det! Lykke til, håper du får mer fremgang utover kvelden!

kasnkej du slipper kontrollen imorgen da! Lykke til!

har hatt en del kynnere både idag og igår, som har vært oftere og lengre enn de pleier, ikke vonde, bare ubehagelige

Høres ut som det kan være det, spennede for begge to da! Krysser fingrene for at ting går veien! :-)

hmmmm, nå lurer jeg på om jeg sitter her med rier... mine vanlige kynnere har jeg kjent at magen strammer seg, men nå får jeg tak i ryggen og.......

muffinsdronningen skrev:
hmmmm, nå lurer jeg på om jeg sitter her med rier... mine vanlige kynnere har jeg kjent at magen strammer seg, men nå får jeg tak i ryggen og.......

Tak i ryggen var rier på meg i hvertfall! 

sitter her med regelmessige rier nå! jordmoren mente jeg kunne vente litt før jeg kom :P

emoticon Hipp hurra! Da blir det endelig baby på deg også, masse lykke til! 

Åååååååh, så bra!!!!!!!!!!! ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lykke til med fødselen, håper det blir en fantastisk opplevelse!!!

Back
Topp