Slimproppen

Varpen

Glad i forumet
Julibarna2014
Da gikk akkurat slimproppen. Hadde av og på med menssmerter i hele natt så kroppen driver tydeligvis med et eller annet, men det har roet seg. Hvor lenge før kan slimproppen egentlig gå?

Jordmor sier slimproppen kan gå flere uker før fødsel. Håper du slipper å vente så lenge:)

Sist gang jeg var gravid gikk slimproppen min ca 2 uker før mini kom, men denne gangen har jeg ikke sett noe til den.

Så heldig;)
Sist gikk slimproppen om morgenen. å riene startet midt på dagen.Hannah kom til 2050 på kvelden
. Har termin 8 aprilmed lillegutt å ingen slimpropp har gått. Å jeg som er så klar for å føde.........................for en uke siden føltes det som om jeg skulle komme iveien ,men nå,, ingen tegn i det hele tatt.. tålmodighet kom til meg;)

jeg har hatt mensensmerter en halv evighet nå føles det som.
og jordmor sa det ikke er alle som merker at den går så jeg sitter jo og følger med som en hauk på jakt hver gang jeg skal tisse! HAAH

Trodde egentlig det var vannet som gikk. Kjente at det rant noe ut av meg, så da gikk jeg rett på do og da var det den som kom. Ble vått også så usikker på om jeg begynte å lekke fostervann i tillegg eller om det var alt slimet som gjorde det vått. Ser det an litt så er det mulig det blir en tur på føden for å sjekke. 

Slimproppen er liksom tegnet jeg venter på ;) For sist gikk slimproppen, og da kom garantert hele på en gang (den så ut som en "propp" - en liten blank muffins  ;)
 - og gutten var ute tre dager senere :)
Vet om fler som fødselen har startet kort etter dette. Men hvis det er bare deler av den som går, kan det drøye... Håper du slipper å vente for lenge!
Har hatt masse murringer i rygg, og ting som skjer litt her og der i kroppen, men litt tidlig å forvente noe hos meg....

Spennende å se om det skjer noe mer hos deg :)

Bandages skrev:
jeg har hatt mensensmerter en halv evighet nå føles det som.
og jordmor sa det ikke er alle som merker at den går så jeg sitter jo og følger med som en hauk på jakt hver gang jeg skal tisse! HAAH

Hehe, du kan risikere å vente LENGE på den, altså.
Jeg så aldri snurten av noen slimpropp emoticon

Min slimpropp gikk for 18(!!!) dager siden, og jeg sitter her enda. Er sikkert ikke det svaret du vil høre, men det er jo forskjellig fra person til person:) kanskje det går raskt med deg;)

Slimproppen kan gå opptil 3 uker før fødsel.
Men hos meg så var det den som starta hele greia sist gang ;-)
Fra slimproppen gikk, til jeg hadde guttungen i armene gikk det ca 15 timer :-)

Så da krysser vi fingrene for at det skjer noe i løpet av de nærmeste dagene for deg :-D

Slimproppen min gikk for 3,5 uker siden! å er veldig forskjellig fra person til person..

Jeg kikker å veldig på do papiret når jeg er på do, har kommet endel slim de siste dagene, men vet ikke om det er slimproppen eller om det mannens rester har prøvd oss på litt sengevals for å se om det kan hjelpe til med å få fortgang på ting ( til mannens store glede )  Ikke hjulpet foreløpig hvertfall...

Sov dårlig i natt pga. sterke "mensensmerter" som kom i tak i mage og rygg. Holdt nesten på å ringe føden når de varte i over minuttet og det var 5 minutter mellom hvert tak. Har dabbet litt av nå da, men takene kommer fremdeles...
I tillegg til dette så gikk slimproppen istad når jeg var på do.. Håper at dette betyr at mini snart kommer ut!!

driver å ser etter slimproppen jeg og.. men forventer ikke at jeg ser den.. har aldri hørt om det før denne graviditeten, så er ikke noe som er vanlig i min familie..

Vi har og prøvd mye sengevals, det og tur er eneste i gang starter jeg tør prøve meg på.. men virker ikke som det har noe effekt, siden jeg fortsatt sitter her med stooor mage :p

Back
Topp