slimproppen........

• Trådstarter Trådstarter blikket
  • Opprettet Opprettet
B

blikket

Guest

gått med murringer i mage og rygg i 2 dager nå, og i stad når jeg var på do så så jeg det var kommet masse gult slim på truseinnlegget.... regner med det er slimproppen?
vært veldig mye mer murringer , vært ØM i magen i natt/dag enn før, kanskje noe begynner å skje snart da? *håpe*, termin 1 april så hadde ikke vært kjedelig. så må jeg bare meddele at jeg er tredjegangsfødende og da har alle startet med at slimproppen har gått! :D

1: dagen før jeg fødte på termin.
2: 2 uker før termin, fødte 5 dager før.
3: ( rett under 2 uker før termin ), så når starter det????

Hos meg har hele slimproppen gått samtidig. Ikke litt og litt liksom.
Og hos meg har det vært en propp, ikke bare litt slim. 
Sånn som dette ca https://www.google.no/search?hl=no&q=mucus+plug&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&ix=seb&ion=1&biw=1024&bih=475&pdl=300&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=JTRnT82jAubi4QTzhOWnBQ

Så jeg aaaner ikke om det er slimproppen din som er gått, det vet du vel kanskje best i og med at det er tredje gang ? ;-)

Spennende fremover er det ivertfall !

har vært slim i flere dager men denne gangen/ i dag  var det tillblandet blod, så var litt enklere å se hva det var, regner med det var slimproppen da... hehe
men jo nesten umulig å si noe da siden det er normalt med åpning osv når man er flergangs, så kan jo sikkert være en evighet før det skjer noe "mer"!:)

Back
Topp