Slimproppen

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Det kom noe grålig slim, litt tykt og litt klumpete i morges. Synes det var litt blodstrimer i det, men det var i så fall lite.

Har kynnere som vanlig (noen litt vonde, noen bare strammer litt).
MÅ jeg ha en sjekk med en gang, eller kan det vente? Ingen smerter, og det har ikke kommet mer. Greit med bevegelse i magen. Det er ingenting som er annerledes i dag fra i går. Skal på to jordmortimer denne uka- en hos den vanlige, og en på sykehuset.

En annen ting. Jeg googlet litt nå, og da stod det at jeg ikke får bade dersom slimproppen har gått. Og jeg skal på vanngym i morgen. 

har slimproppen gått så øker det faren for infeksjon så vanngym blir da lite aktuelt er jeg redd.

Du trenger ikke si ifra med en gang så lenge ikke kynnerene blir regelmessige, vondere eller du kjenner nedpress, men vil jo anbefale deg å ikke vente altfor lenge heller for er jo greit å sjekke modning 

Alt er fint fortsatt, så da venter jeg til jordmortimen senere i uka :)

Eneste var at baby styra noe helt absurd i natt. Sånn at jeg ikke fikk sove, og det var vondt.
Baby gravde seg nedover, og har tydeligvis lange negler (), for den klorte meg innvendig!

Kan nok trygt vente ja.

Hmmm det hørtes ikke godt ut, håper jeg sipper den følelsen :) selvom hun har funnet ribbein da, og det er morsomt tror jeg 

eg mista proppen to ganger sist..det gror igjen når det skjer tidlig. jeg bada i sjøen jeg da uten helt å være 100% klar over at det var det som kom ut liksom..det går nok fint..bare ikke bad i boblebad - mer bakterier der.

Back
Topp